Divendres 27 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’Ajuntament solsoní convoca dues ofertes d’ocupació per treballar a l’Agència de Desenvolupament
Se seleccionarà un/a AODL i es crearà una borsa de treball de tècnics d’Ocupació.
L’Ajuntament solsoní convoca dues ofertes d’ocupació per treballar a l’Agència de Desenvolupament.

SOLSONÈS / Redacció/Sergi Vàzquez   
30/08/2024 12:11
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Aquesta setmana l’Ajuntament de Solsona publica dues ofertes d’ocupació per treballar a l’Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona (Adlsolcar). D’una banda, se seleccionarà un/a agent d’Ocupació i Desenvolupament Local com a personal laboral temporal per un any i, de l’altra, es crearà una borsa de treball de tècnics i tècniques d’Ocupació també amb caràcter temporal.   

Per a seleccionar un agent d’Ocupació i Desenvolupament Local, se seguirà el procediment de concurs-oposició amb tres fases: valoració de mèrits, prova i entrevista personal. El termini de presentació de sol·licituds per accedir a aquesta oferta es tancarà el 16 de setembre. La contractació, però, està íntegrament supeditada a la concessió d’una subvenció del Servei d’Ocupació Pública de Catalunya (SOC) dins el projecte “Estructuració i dinamització dels sistemes d’informació territorial”.

Aquest lloc requereix una titulació universitària oficial de grau, o de llicenciatura o diplomatura. Les funcions d’aquesta plaça, del subgrup A2, consistiran a impulsar estudis sobre la realitat socioeconòmica de l’àrea del Solsonès i Cardona, recopilar i analitzar la informació amb eines d’anàlisi de dades digitals, dissenyar i gestionar un sistema d’informació territorial i buscar recursos i subvencions per al desenvolupament local, entre d’altres.

Pel que fa a la borsa de treball, hi ha temps per cursar la sol·licitud fins al 30 de setembre. L’objectiu d’aquesta convocatòria és disposar de persones per cobrir vacants o substitucions i per donar resposta a una subvenció del SOC que es preveu que es convoqui a la tardor. El procés selectiu consistirà en una fase de valoració de coneixements, una altra de valoració de mèrits i una entrevista personal.

Tècnic/a d’ocupació

A les persones aspirants se’ls demana també una titulació universitària de grau, llicenciatura o diplomatura. Entre les funcions d’un tècnic o tècnica d’Ocupació hi ha la gestió de projectes, l’acompanyament de persones en el procés de recerca de feina, la gestió d’ofertes laborals amb les empreses locals i la borsa de treball pròpia de l’Agència, així com la coordinació d’activitats relacionades amb la millora de l’ocupació i amb la formació.

Actualment treballen a l’Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona un total de dotze persones, entre personal dels ajuntaments d’ambdós municipis i del Consell Comarcal del Solsonès. Les bases d’aquestes noves convocatòries i els enllaços per accedir a la tramitació electrònica de les sol·licituds de participació als processos selectius estan disponibles aquí: https://www.ajsolsona.cat/ajuntament/ofertes-d2019ocupacio.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOLSONA 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Solsona Experience oferirà visites a la Torre de Peracamps
SOLSONÈS
L’Escola Municipal de Música dedica una setmana a les bandes sonores
SOLSONÈS
670 alumnes de Solsona rebran formació en mobilitat segura durant aquest curs

SOLSONÈS
Solsona reforça les mesures de seguretat al Mirasol i la zona esportiva
SOLSONÈS
L’accés principal del Camp del Serra s’inhabilita durant una setmana per les obres del carrer Nou
SOLSONÈS
Alumnes d’escoles de música de Solsona, Súria, Vilafranca i Barcelona comparteixen partitures
Una cotorra a un arbre
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Solsona Experience oferirà visites a la Torre de Peracamps
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]