Dissabte 18 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Escenari Secret, una experiència per al públic fidel dels teatres municipals
Aquest mes de setembre tornen les sessions especials d’Escenari Secret, als espais escènics municipals dirigides al seu públic més fidel, en una iniciativa promoguda per l'Oficina de Difusió Artística (ODA) de la Diputació de Barcelona conjuntament amb els ajuntaments.
Escenari Secret, una experiència per al públic fidel dels teatres municipals.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
07/09/2024 11:32
Les activitats al carrer omplen les places de Manresa
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa
Dani Mauriz es presenta com a candidat de Junts per Sant Vicenç
Aquestes sessions consisteixen en diferents actuacions sorpresa en diversos espais desconeguts pels assistents fins al moment de la representació. El programa combina teatre, música, dansa i muntatges de noves tendències concebuts per a grups reduïts d’espectadors, tot oferint-los una experiència artística personalitzada i de proximitat.

Les properes sessions d’Escenari Secret són:
Diumenge 8 de setembre a Sant Pere de Ribes, per a la presentació de la temporada 2024-25.
Diumenge 15 de setembre a Matadepera, en commemoració centenari de la mort d’Àngel Guimerà.
Dimecres 18 de setembre a Premià de Mar, per a la presentació de la temporada 2024-25.
Divendres 18 d’octubre a Martorell, per a la presentació de la temporada 2024-25.

L'accés és gratuït per inscripció prèvia a través dels canals d’informació de cada municipi.

Més de mil espectadors

La temporada passada 1.100 espectadors van assistir a les funcions en 18 municipis: Argentona, Cabrils, Centelles, Cornellà, Martorell, Matadepera, Premià de Mar, Ripollet, Roda de Ter, Sant Cugat del Vallès, Sant Esteve Sesrovires, Sant Fruitós de Bages, Sant Hipòlit de Voltregà, Sant Pere de Ribes, Tona, Vallromanes, Vic i Vilafranca del Penedès.

Les actuacions van ser en espais singulars fora dels escenaris habituals dels espais escènics municipals, amb un total de 45 espectacles com ara les píndoles de teatre breu interpretades per diverses companyies, la música amb Gemma Humet, Lídia Pujol, Guillem Roma, Halldor Mar, Henrio i Bewis de la Rosa, la dansa de Brodas Bros, Moveo, UnaiUna i Àngel Duran -recent Premi Max 2024 al millor ballarí masculí-, el circ de Baktana, Oriol Borràs i Carlo Mô, o l’òpera interpretada per Begoña Alberdi, entre altres artistes participants.

Proposta innovadora

Escenari Secret vol destacar la importància del públic i la seva participació com a ànima dels espais escènics i culturals dels municipis. Des de l’any 2016, la Diputació de Barcelona ofereix als ajuntaments aquesta experiència artística com una oportunitat per dinamitzar els públics i ampliar el coneixement i la relació amb els espectadors dels teatres municipals. Amb aquesta iniciativa, a més de reivindicar espais no habituals del municipi per a la difusió artística, es donen a conèixer formats escènics i musicals fora de la programació regular de la temporada.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: TEATRES MUNICIPALS   DIBA 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
76 municipis rebran la visita de les UMIC durant aquest mes d'abril
ACTUALITAT
Sant Miquel del Fai reobre a partir del 21 de març i es podrà visitar tots els dies
BAGES
Fonollosa rep el projecte per a la restauració de la sagristia de l’església de Sant Vicenç

ACTUALITAT
Les UMIC visitaran 60 municipis durant el mes de gener
ACTUALITAT
Decàleg per comprar joguines segures, responsables i respectuoses amb el mediambient
ACTUALITAT
"Parla, t'escoltem", campanya per difondre als municipis els recursos per prevenir el suïcidi
Pla estratègic del Cardener 2030
Obres per completar la via verda per a vianants i ciclistes amb el Parc de l'Agulla
Es constitueix una taula per millorar la gestió del risc d’inundació a Osona
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
Consells per tallar la gespa
Les claus per a un bon pressupost familiar
El CE Manresa juga la primera de les quatre finals pel campionat, en directe a Esport Central
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]