Dimecres 02 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El BAXI Manresa fa un Teambuilding a AMPANS
Jugadors i staff han viscut una jornada de dinamització d’equip que els ha dut a Urpina, el projecte agrosocial de la fundació que acompanya persones amb discapacitat i en risc d’exclusió.
Foto del BAXI Manresa a Urpina (AMPANS).

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
09/09/2024 17:53
Comunicat de l'Ajuntament de Manresa davant els fets ocorreguts aquesta matinada
Apunyalament mortal a Manresa
El Correfoc posa el punt final a la Festa Major de Manresa 2026
La Matriu obre inscripcions amb espai familiar i de criança
El BAXI Manresa ha convocat tot l’equip, jugadors i staff, a viure una jornada de dinamització, participant en el programa d’experiències transformadores i amb impacte social que AMPANS organitza per a equips i empreses a la finca Urpina (Sant Salvador de Guardiola). Amb l’objectiu de treballar els valors d’equip fora de l'àmbit esportiu habitual,  l’activitat també cercava contribuir a la comunitat i crear consciència sobre la importància del suport i la responsabilitat social.

El BAXI Manresa ha triat AMPANS per realitzar l'activitat pel seu projecte sociolaboral al costat de les persones amb discapacitat intel·lectual i en situació de vulnerabilitat, a les que acompanya i dona suport mitjançant serveis d'escola, formació i treball, atenció diürna i ocupacional, i acolliment residencial, treballant per la plena inclusió social.

Durant el teambuilding, els jugadors han fet un treball de descoberta per l’entorn d’Urpina i construir de forma conjunta un hàbitat que tingués significat per a l’equip. A l’acció hi han participat un grup de persones usuàries de l’entitat que han pogut  descobrir de  ben a prop que els esportistes de l’equip manresà aposten pels valors de la lleialtat, el compromís, l’organització, la fortalesa, l’esforç i la determinació.

“Ha estat una experiència molt enriquidora per a l’equip que esperem poder repetir” ha indicat al final de la jornada l’entrenador Diego Ocampo, i també el capità de l’equip, Guillem Jou, per al qual era la primera experiència d’aquest tipus amb l’equip. Al finalitzar l’activitat, els jugadors i equip directiu han gaudit d’un tast de vins Urpina  i formatges Muntanyola que elabora AMPANS i han tancat la jornada amb un dinar al restaurant Canonge de la mateixa  fundació.

Experiències transformadores i amb impacte social

Les experiències AMPANS busquen crear un impacte positiu en la societat i en el medi ambient, reforçant al mateix temps l’entorn professional dels participants. Són jornades pensades per a empreses i entitats que, a part de buscar la cooperació entre els seus equips,  volen fomentar valors transformadors com la solidaritat i la inclusió.

Entre les activitats que proposen, organitzen dinàmiques d’equip, tallers d'art inclusiu o voluntariat corporatiu, jornades amb compromís social i ambiental, que ofereixen una oportunitat per connectar amb la diversitat, compartir experiències i fomentar una cultura d’inclusió i respecte amb les persones i l’entorn.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: AMPANS   BAXI MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
AMPANS inaugura La Parada, el projecte social i comunitari
ACTUALITAT
AMPANS inaugura una residència i centre de dia a Terrassa, amb 80 places
ACTUALITAT
Més de 100 artistes d’AMPANS omplen el Conservatori amb ‘El Príncep Blau’

ACTUALITAT
L’Escola d’Estiu d’AMPANS ofereix suport a 70 infants i joves
ACTUALITAT
AMPANS celebra la graduació dels joves del FAR, l’escola de Noves Oportunitats
ACTUALITAT
La 4a Trobada de Clubs de Lectura Fàcil del Bages reuneix un centenar de participants
Una de les fotografies del públic gaudint del Castell de Focs al Parc de l'Agulla
El Correfoc posa el punt final a la Festa Major de Manresa 2026
El Retaule del Flautista va avançant amb els assajos
La Matriu obre inscripcions amb espai familiar i de criança
The Club Padel recupera la Cursa del Mosquit, que celebrarà la desena edició el 6 de setembre
Segón partit de pretemporada del Covisa Manresa
S’apropa la 29a edició de la Festa Major Alternativa d’Artés
Comunicat de l'Ajuntament de Manresa davant els fets ocorreguts aquesta matinada


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]