Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Últims dies per inscriure's a la Ignasiana
L’esdeveniment cicloturístic no competitiu se celebrarà el 21 de setembre i oferirà als participants la possibilitat de descobrir la gastronomia i el patrimoni del Camí Ignasià sobre dues rodes. El termini per inscriure-s'hi finalitza el 16 de setembre.
El Museu de Manresa - Museu del Barroc de Catalunya ha acollit la presentació de la 4a edició de la Ignasiana. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
14/09/2024 13:24
La innovació en salut i social al Bages serà l'eix de la jornada de reflexió del col·lectiu 3Ct
UManresa homenatja a Oriol Casanovas el divendres 13 de novembre
Supercoop Manresa estrena ‘Basicoop’
Sant Fruitós de Bages celebrarà la quarta Jornada Empresarial
L’equip organitzador de la Ignasiana ha apostat aquest any per donar un aire més amable i menys competitiu a l’esdeveniment. L'aposta consisteix a combinar la disciplina esportiva amb el descobriment del patrimoni i la gastronomia dels diferents municipis per on transcorre la Ignasiana. La quarta edició de l'itinerari per a BTT, gravel i ebike recorrerà els darrers quil òmetres del Camí Ignasià, amb sortides des de Verdú i Igualada fins a Manresa. Les inscripcions per participar-hi es mantindran obertes fins al dilluns 16 de setembre.

La Ignasiana ofereix dues rutes: la llarga, que va des de Verdú fins a Manresa (110 quilòmetres), i la curta, que comença a Igualada i acaba a la capital del Bages (50 quilòmetres). Una de les novetats d’enguany és la possibilitat d’escollir la modalitat PLUS, que repta els ciclistes a enfrontar-se a un circuit més tècnic, amb més corriols i trialeres. Totes dues rutes acabaran al claustre del Museu del Barroc de Catalunya – Museu de Manresa, on els participants podran gaudir d’un tast dels productes dels municipis per on han passat om ara vins de diferents cellers de Verdú amb D.O. Costers del Segre, vins del Pla de Bages, cervesa artesana bagenca, productes de forn de Manresa i Dolç del Pelegrí.

 El regidor de Turisme de Manresa, Joan Vila Marta, i el gerent de la Fundació Turisme i Fires de Manresa Albert Tulleuda Lari, han presentat la Ignasiana d’enguany al claustre del Museu de Manresa - Museu del Barroc de Catalunya acompanyats dels representants dels diferents municipis on la Ignasiana farà parada. Durant la presentació, s’ha explicat que, de moment, hi ha prop de 200 inscrits, un 73% dels quals provenen de fora de Manresa, un percentatge que han qualificat d’èxit tenint en compte l’objectiu turístic de l’esdeveniment, que pretén potenciar el Camí Ignasià i la ciutat de Manresa.

Les inscripcions continuen obertes fins al dilluns 16 de setembre a www.manresa2022.cat i a l’Oficina de Turisme de Manresa (plaça Major, 10). La Ignasiana és organitzada per l’Ajuntament de Manresa i la Fundació Turisme i Fires de Manresa, amb la col·laboració dels ajuntaments de Verdú, Cervera, Montmaneu, Igualada, el Bruc i Sant Salvador de Guardiola, així com l’Oller del Mas i Esport Ciclista Manresà. També compta amb el suport d’Assegurances Pujol, E-Lowing i Sarauto Peugeot-Jeep. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: IGNASIANA BTT   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
La innovació en salut i social al Bages serà l'eix de la jornada de reflexió del col·lectiu 3Ct
ACTUALITAT
Supercoop Manresa estrena ‘Basicoop’
LA FOTO DEL DIA
Interior de la nova seu de Creu Roja de Manresa

MANRESA
L'Ajuntament tractarà un centenar de xiprers del cementiri i de l'ermita del Guix
MANRESA
Manresa ha rebut 13,7 milions d'euros dels fons Next Generation per impulsar projectes i actuacions
LA FOTO DEL DIA
El segon arbre de Nadal més gran de Catalunya el de Manresa
Interior de la nova seu de Creu Roja de Manresa
UManresa homenatja a Oriol Casanovas el divendres 13 de novembre
La innovació en salut i social al Bages serà l'eix de la jornada de reflexió del col·lectiu 3Ct
Supercoop Manresa estrena ‘Basicoop’
Sant Fruitós de Bages celebrarà la quarta Jornada Empresarial
Menjar ràpid quan no tenim temps: com afecta els nostres hàbits?
Entrenar amb música: realment millora el rendiment?
FS Solsona-FS Alforja i Font-Xup, en directe a Esport Central


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]