Dilluns 05 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament inicia la venda d'una parcel·la del Polígon La Cort II
Es tracta d’una parcel·la de 7.751’63 m2. El preu unitari del m2 és de 80’25€ i el preu del total de la parcel·la és de 625.944,12€.
L'Ajuntament inicia la venda d'una parcel·la del Polígon La Cort II.

CARDONA / Redacció/Sergi Vàzquez   
18/09/2024 13:16
El CE Manresa guanya al camp del Reus (1-4)
UE i Acció Exterior presenta a la Catalunya Central el nou servei adreçat als ens locals
El CN Manresa remunta a Tenerife amb tres gols finals
El Cicle d'Activitats de Medi Ambient comença amb un taller
L’Ajuntament de Cardona obre un procés de venda de la parcel·la número 4 del nou Polígon La Cort II amb l’objectiu de consolidar nova activitat econòmica i industrial al municipi. En aquest sentit, i seguint les bases de la licitació, el comprador destinarà la parcel·la adquirida a usos industrials, i es compromet a respectar íntegrament les normes urbanístiques vigents. Les parcel·les objecte d’aquesta comercialització es troben en fase d’urbanització i es preveu que finalitzin a finals del tercer trimestre del 2024, aproximadament. Les obres estan pràcticament finalitzades i amb tots els serveis actualitzats. La Cort II està situada al nord de la carretera C-55, a l’altra banda de la Cort, en uns terrenys força planers corresponents al Camp Gran de la Cort. L’elecció d’aquest àmbit evita l’afectació de diverses zones sensibles, com són el corredor ecològic del Cardener, els camps propers a la Masia del Reig i el bosc situat a l’entorn del seu camí d’accés. Així mateix, la seva urbanització que aprofita els accessos ja existents al polígon de la Cort, millora la incorporació a la C-55 pel seu costat nord mitjançant una rotonda.

Presentació de sol·licituds

Els sol·licitants hauran de presentar la seva proposta mitjançant “Sobre Digital” a través del perfil del contractant de l’Ajuntament de Cardona, accessible a través del següent enllaç. Dins del “Sobre Digital”, els licitadors hauran de presentar degudament complimentat el model de l’Annex I en el que s’especifiqui l’oferta econòmica formulada, que no podrà ser inferior en cap cas a 80,75 euros el metre quadrat, i de la quantia de 625.944,12 euros IVA exclòs (757.392,38 euros IVA inclòs). Les persones interessades poden consultar el portal de la licitació per a més informació. Tanmateix, l’Agència de Desenvolupament Local Solsonès-Cardona (ADLSolCar) ofereix un apartat al seu web amb algunes dades d’interès.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARDONA   BAGES 
També et pot interessar:
SÚRIA
El Cicle d'Activitats de Medi Ambient comença amb un taller
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages impulsa la 1a Trobada d’Autònoms i Emprenedors
BAGES
L’Ajuntament de Castellbell i el Vilar insisteix a la Generalitat que corregeixi el punt negre de la C-58

ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebra la segona edició del Festival d’Octubre
ST. FRUITÓS
La Marxa del Terme de Sant Fruitós de Bages estrenarà recorregut en la seva 29a edició
BAGES
Demanen una reacció urgent per evitar els accidents a un tram de la C-58
El CE Manresa guanya al camp del Reus (1-4)
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
Nou cap de setmana de tirades socials al Club Tir Precisió Manresa
La 6a Solsoterra presenta una vintena llarga d’activitats al centre de Solsona
Gran participació en la caminada de Súria i Callús contra la macroplanta de biogàs
El Covisa Manresa deixa escapar una renda de 3 gols i empata contra el Ripollet
El CN Manresa remunta a Tenerife amb tres gols finals
El Cicle d'Activitats de Medi Ambient comença amb un taller


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]