Diumenge 02 de novembre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Importadors del Regne Unit i els Països Baixos visitaran el Bages
La Cambra de Comerç de Manresa organitza una missió comercial inversa que tindrà lloc del 9 a l’11 d’octubre.
Oli del Bages.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
23/09/2024 12:17
La Festivitat de Tots Sants omple el Cementiri de Manresa
Universi+ arriba a la novena edició i inicia el curs amb 46 persones
Sant Fruitós de Bages adquireix la totalitat de la finca de Can Figueras
Sant Joan aprova inicialment un pressupost de 13 milions d’euros
La Cambra de Comerç de Manresa organitza, amb el suport de la DO Pla de Bages,  l’Ajuntament de Manresa i la Diputació de Barcelona, una missió comercial inversa per al sectors del vi i l’oli d’oliva amb importadors i distribuïdors del Regne Unit i els Països Baixos. L’acció tindrà lloc els dies 9, 10 i 11 d’octubre i consistirà en una visita dels potencials compradors a la comarca per tal de conèixer de primera mà els vins i els olis que es fan al territori i tractar directament amb els productors.

L’objectiu d’aquesta acció comercial és posicionar els vins i olis d’oliva produïts al Bages a dos mercats molt atractius i amb una forta demanda de productes d’alta qualitat i gourmet, amb compradors d’alt poder adquisitiu i que valoren de manera molt positiva les denominacions d’origen amb productes singulars.

Els cellers i elaboradors d’oli d’oliva del Bages han respost molt bé a aquesta proposta mostrant el seu interès en participar-hi i conèixer les possibilitats d’establir vincles comercials amb potencials socis britànics i holandesos. Així, en aquesta edició hi participaran 9 elaboradors: Abadal, Celler Grau i Grau, Collbaix, Exibis, Més Que Paraules, Olis Migjorn, Oller del Mas, Sanmartí i Urpina. Per part dels compradors, hi haurà 4 importadors britànics i 3 dels Països Baixos.

Aquesta missió comercial inversa representa una excel·lent oportunitat per als productors de vi i oli d'oliva del Bages a l’hora de consolidar la seva presència en mercats internacionals tan importants com el britànic i l'holandès. L'esdeveniment es posiciona com una plataforma clau per a la projecció de la DO Pla de Bages a l’exterior, reforçant el reconeixement de la qualitat i la singularitat dels productes agroalimentaris del territori. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CAMBRA DE COMERÇ   MANRESA   PAÏSOS BAIXOS 
També et pot interessar:
MANRESA
La Festivitat de Tots Sants omple el Cementiri de Manresa
MANRESA
Distribució dels codis per localitzar masies i edificacions aïllades de forma ràpida en cas d'emergència
FUTBOL
El Covisa realitza aquest dissabte el primer desplaçament de la temporada fora de Catalunya

BÀSQUET
El BAXI Manresa busca la segona a la lliga davant el Bilbao i amb factor Congost
MANRESA
La venda de castanyes a les parades de Manresa viu els dies més forts de la temporada
BÀSQUET
El BAXI Manresa perd un partit amb molt poc encert
Visites teatralitzades al Castell de Balsareny
La Festivitat de Tots Sants omple el Cementiri de Manresa
Els monuments catalans entren als centres educatius de secundària
Descens del 40% dels robatoris amb violència o intimidació i del 30% de les ocupacions a immobles
Universi+ arriba a la novena edició i inicia el curs amb 46 persones
El pretzel, orígen d'aquesta peça de brioixeria
Iogurt vs Quefir: diferències i similituts
La Policia Local i la Brigada actuen per facilitar l'accés al Cementiri


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]