Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Primera visita europea per al BAXI Manresa a la pista del Derthona italià
Els representants catalans a la BCL juguen el primer partit fora de casa, a la pista d'un equip punter de la Lliga italiana. Bodian Massa i Álex Reyes seguirant sent les baixes.
Primera visita europea per al BAXI Manresa a la pista del Derthona italià.

Redacció/Sergi Vàzquez  
14/10/2024 13:41
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
El BAXI Manresa viatja aquest dilluns cap al nord d'Itàlia per enfrontar-se al Bertram Derthona Basket, un equip ben conegut per Retin Obasohan i Cameron Hunt, que hi han estat les darreres temporades. Seran baixa per part dels del Bages Bodian Massa i Álex Reyes. Després d'un bon inici a la BCL a casa davant del Benfica, ara toca intentar ser competitius contra un dels equips punters de la Serie A italiana. El BAXI Manresa lidera el grup G juntament amb el seu rival de demà per diferència de punts. Amb les baixes de Bodian Massa (per la seva lesió muscular) i Álex Reyes (per una sobrecàrrega) queda clar quins seran els 12 jugadors que formaran el roster per a la jornada 2 de la Basketball Champions League.

Els locals volen ser també els líders del grup i saben que per fer-ho han de guanyar el BAXI Manresa. Es tracta d'un equip molt físic, que intentarà no permetre als visitants portar el seu ritme de partit. En el primer partit, 3 jugadors van liderar l'equip: Tommy Kuhse (22 punts i 9 rebots), Arturs Strautins (23p) i Ismael Kamagate (26p). Caldrà estar atents als seus focus ofensius.

En la prèvia d'aquesta segona jornada parlaven el base Retin Obasohan i l'entrenador assistent Carlos Flores. Obasohan va explicar que «és un partit molt important. Els dos equips hem guanyat el primer partit. Ens sentim bé, i ens estem preparant. El seu pavelló no és fàcil pels equips rivals. Com a equip estan ben organitzats, i estan jugant molt bon bàsquet. Aquest cap de setmana van perdre a la lliga italiana, i segur que es voldran refer. És un equip versàtil i complet, serà important jugar el nostre joc durant els quaranta minuts». Per la seva banda, Flores va comentar que «l'última victòria ens ha donat molta energia, i això és imprescindible per anar a jugar contra un molt bon rival. Hem d'intentar aprofitar aquest moment. És un rival complicat, són molt forts a casa. És un equip molt sòlid i físic, que ens voldrà trencar el ritme. Hem de ser fidels a la nostra filosofia: intentar córrer, jugar a moltes posessions, dominar el joc des de la defensa. Tenen molt clar els seus focus ofensius.».  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BCL   BAXI MANRESA   BASQUET 
També et pot interessar:
MANRESA
Manresa acollirà aquest diumenge el partit entre les seleccions de Catalunya i la Gran Bretanya
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa suma amenaça exterior amb Łukasz Kolenda
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa dóna força al seu joc exterior amb l'arribada de Chibuzo Agbo

BÀSQUET
El Kids&Us Manresa fitxa Pablo Tamba: un aler andalús que ve de l'NCAA
BÀSQUET
Kids&Us, nou patrocinador principal del Bàsquet Manresa
MANRESA
L'Ajuntament celebra l'ascens del Sènior B del Manresa Club Bàsquet Femení a la Copa Catalunya
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
El nou Pacte Nacional per a la Indústria reforça la transformació industrial a la Catalunya Central
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]