La programació per a públic familiar d’Imagina’t torna aquest dissabte, 19 d’octubre a 2/4 de 6 de la tarda al teatre Conservatori, amb l’espectacle de dansa ‘El Petit Príncep’, adreçat a infants a partir de 3 anys. Aquesta història ballada a càrrec de la companyia NS Dansa està basada en el viatge còsmic que porta a terme el personatge protagonista del conte d’Antoine de Saint-Exupéry.
‘El Petit Príncep’ ens descobrirà com sovint, tot i ser infants, podem tenir grans somnis per canviar el món, a la vegada que estimem i ensenyem als altres com poder fer-ho. Un espectacle inspirat en el creixement personal del personatge del Petit Princep. Una obra coreogràfica amb dansa i teatre de gest que posa en valor l'autoestima i la confiança que tots i totes hem de tenir per tal d'aconseguir els nostres somnis.
Les entrades per veure ‘El Petit Príncep’ tenen un preu únic de 10€ i 8€ amb el Carnet d’Imagina’t i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet a
www.kursaal.cat. El proper espectacle de la programació d’Imaginat’ serà ‘Fundes d’espines’, a de Ricard Reguant Gallego, el dissabte, 10 de novembre al teatre Conservatori de Manresa.