Dimarts 03 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages obre el termini per a sol·licitar una parada al Mercat de Nadal
Sant Fruitós de Bages celebrarà aquest mes de desembre una nova edició del "Viu el Nadal a Sant Fruitós" amb el mercat de Nadal.
L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages obre el termini per a sol·licitar una parada al Mercat de Nadal.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez   
16/10/2024 15:42
Nova derrota del Kids&Us Manresa a Vitòria
El CE Manresa topa amb la fusta i la solidesa de l'Olot en un partit sense premi
Tres podis de l'Avinent en el català de cros per a clubs
Primera victòria de la temporada al Pujolet del Covisa Manresa
L'Ajuntament ja ha obert el termini per tal que les persones interessades puguin sol·licitar el lloguer d'una caseta de fusta sota el Cobert de la Màquina de Batre o bé una carpa entorn la plaça Onze de Setembre, per tal de vendre els seus productes artesanals.

La quarta edició d'aquest mercat nadalenc serà els dies el 6, 7, 8, 14, 15, 21 i 22 de desembre i comptarà amb activitats paral·leles com una pista de patinatge, actuacions musicals, balls, cantades de nadales, tallers i altres activitats durant tots els dies de la fira.

Les persones que vulguin sol·licitar una parada han de fer-ho fins al 17 de novembre presentant la documentació que es troba AQUÍ . Per qualsevol dubte o aclariment es pot contactar amb l'oficina de Promoció Econòmica per correu electrònic a sfb.promocio.econom@santfruitos.cat o bé trucant al telèfon 938789702.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: NADAL 2024-25   SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages actualitza les ordenances fiscals per al 2027
SÚRIA
El Ple aprova per unanimitat l'adhesió de l'Ajuntament de Súria al Pacte Territorial per a la Indústria
ST. FRUITÓS
Les usuàries de l’Espai i els alumnes comparteixen cuina en el projecte ‘Fogons intergeneracionals’

ST. FRUITÓS
Tret de sortida al cicle de caminades de marxa nòrdica
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós aprova un pressupost de 16,5 milions d’euros per al 2027
BAGES
Castellbell i el Vilar estrena la Cursa de la Dona el 22 de novembre
La façana de darrere de La Buresa
El Ple aprova per unanimitat l'adhesió de l'Ajuntament de Súria al Pacte Territorial per a la Indústria
Nova derrota del Kids&Us Manresa a Vitòria
El CE Manresa topa amb la fusta i la solidesa de l'Olot en un partit sense premi
Tres podis de l'Avinent en el català de cros per a clubs
Les usuàries de l’Espai i els alumnes comparteixen cuina en el projecte ‘Fogons intergeneracionals’
La 10a Fira de la Carbassa de Calaf torna a omplir la plaça dels Arbres de visitants
Representants de salut mental participaran en la inauguració del nou Postgrau en Art i Cultura


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]