Dissabte 15 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Esmorzar empresarial a Sant Vicenç de Castellet
L’objectiu principal de la trobada ha estat abordar les millores d’infraestructures i analitzar noves estratègies per impulsar el creixement i la competitivitat del sector industrial local.
Esmorzar empresarial a Sant Vicenç de Castellet. Foto: SVC

ST. VICENÇ / Redacció/Sergi Vàzquez   
01/11/2024 13:10
L'activitat assistencial creix un 4,5% durant l'eclipsi i la jornada posterior
Xàfecs aquest cap de setmana, millor tenir el paraigua a la vora
La nova Font del Burés ja està en funcionament
La Festa Major de Taradell reunirà més de cinquanta actes
Durant l’esdeveniment, s’ha informat sobre l’estat del vial d’accés al polígon de les Vives, on fa un mes, l’ajuntament va fer l'ocupació directa dels terrenys per on ha de passar. Una infraestructura estratègica que permetrà millorar la connectivitat, optimitzar el trànsit de mercaderies, i que serà també una sortida natural direcció sud, pels veïns i veïnes de Sant Vicenç de Castellet. A més, l’alcalde Dani Mauriz ha destacat la incorporació del nou accés nord de Sant Vicenç de Castellet en l’estudi informatiu de la Generalitat de Catalunya, “des de l’ajuntament, continuem insistint perquè la Generalitat inclogui el desdoblament 2+2 per a la C55, com un element clau no solament per al municipi sinó per a tota la comarca.”

Dani Mauriz també ha afegit que "aquest nou accés suposarà, amb el vial d’accés, una millora important en les connexions del municipi amb les principals xarxes viàries, beneficiant tant el sector industrial com els treballadors”. En la seva intervenció, Esther Milán, regidora de Promoció Econòmica ha recalcat que “des de l’Ajuntament s’està treballant a tots els nivells per millorar les infraestructures i connexions del municipi per fer de Sant Vicenç de Castellet un referent en el sector industrial a la comarca. I a tota la Catalunya central”. L’esmorzar, impulsat per la regidoria de Promoció Econòmica, ha estat també un espai de diàleg obert on l’empresariat ha compartit les seves inquietuds i suggeriments, amb l’objectiu de millorar les polítiques de suport al sector industrial.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT VICENÇ   BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
La nova Font del Burés ja està en funcionament
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
BAGES
Castellbell i el Vilar adquireix un nou vehicle per a la Guàrdia Municipal

ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet renova 570 punts de llum amb tecnologia LED
ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet inicia les obres de la nova comissaria de la Policia Local
ST. FRUITÓS
En marxa les tasques de manteniment de la pista del Pavelló d'Esports Municipal de Sant Fruitós
Fotografia de detall del Casino
Obertes les inscripcions al Curs de Restauració de Mobles i Objectes 2026-2027
Seleccionat al PIRE 2026 un projecte d’Olga Borao
La nova Font del Burés ja està en funcionament
Xàfecs aquest cap de setmana, millor tenir el paraigua a la vora
L'activitat assistencial creix un 4,5% durant l'eclipsi i la jornada posterior
La Festa Major de Taradell reunirà més de cinquanta actes
El sistema sanitari català absorbeix amb eficàcia el lleuger repunt de l'activitat assistencial per l'eclipsi


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]