Dissabte 20 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Joan Dausà anuncia un segon concert amb AMPANS, el mateix 12 de desembre
Les entrades d’aquest segon concert estan, a les taquilles i web del KURSAAL.
Un concert de Joan Dausà a Manresa l'any 2023. Foto: Jordi Preñanosa

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
01/11/2024 15:34
La Guàrdia Urbana de Manresa celebra els 160 anys i recupera l'uniforme de gala històric
Arrenca el Mundialet Intercultural de futbol de Manresa en directe a Esport Central
L'ICS rep els nous residents de Medicina i Infermeria Familiar i Comunitària
El Kids&Us Manresa suma amenaça exterior amb Łukasz Kolenda
Davant l'èxit de convocatòria i la gran demanda d’entrades pel concert de Joan Dausà, la fundació AMPANS i el mateix artista anuncien un segon concert que tindrà lloc el mateix dia, 12 de desembre, a les 22:15 h. Aquest doble passi és una oportunitat única per a tots aquells que s’havien quedat sense entrada i desitgen gaudir d'una vetllada musical especial amb motiu de les festes de Nadal amb Joan Dausà.

Dausà, un dels artistes més destacats de l’escena musical catalana, i que va oferir a AMPANS un dels seus concerts de Nadal, interpretarà un repertori ple d'emoció i autenticitat, on no faltaran èxits com "Jo Mai Mai", "La Gran Eufòria" o la seva nadala "Per nosaltres i els de dalt", una cançó que ha esdevingut icònica per aquestes dates. El concert promet ser una experiència màgica i entranyable, amb la música i la solidaritat com a protagonistes d’una nit doblement especial.

La col·laboració amb AMPANS, dedicada a millorar la qualitat de vida de persones amb discapacitat intel·lectual i en situació de vulnerabilitat, aporta un significat especial a la nit que prepara Dausà per a la fundació, que està a punt de complir 60 anys de trajectòria, on la música esdevindrà una via per donar visibilitat i fomentar la inclusió, en una cita plena d'emoció i solidaritat. L'artista oferirà un concert de veu i piano, on repassarà els temes més emblemàtics de la seva carrera, convertits en autèntics himnes per al gran públic.

Les entrades per aquest segon concert  ja estan disponibles online i a les taquilles del Kursaal, així com a la pàgina web oficial de l’artista, que destinarà part de la recaptació als projectes d'inclusió social i laboral que la fundació impulsa per a persones amb discapacitat intel·lectual i en situació de vulnerabilitat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: NADAL 2024-25   AMPANS 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
La 4a Trobada de Clubs de Lectura Fàcil del Bages reuneix un centenar de participants
ACTUALITAT
El CO d’AMPANS a Sallent protagonitzen l’espectacle de final de curs
ACTUALITAT
AMPANS premia projectes d’investigació i innovació

ACTUALITAT
AMPANS treballa per la posada en marxa de La Parada
ACTUALITAT
AMPANS fa públic el veredicte de l’11a edició del Premi d’Investigació
ACTUALITAT
Joves usuaris de ‘El Carrilet’ de Balsareny ajuden a pintar un mural
"Newstalgia", la moda de la Generació Z que altera (i inquieta) els hostalers
Aprendre a comprar per Internet de manera segura
La tercera edició de la Nit de les Esglésies de Catalonia Sacra arriba a quinze espais el 26 de juny
"Tenim molts espais naturals, que fan que puguem ser més vulnerables del normal"
La Guàrdia Urbana de Manresa celebra els 160 anys i recupera l'uniforme de gala històric
L'ICS rep els nous residents de Medicina i Infermeria Familiar i Comunitària
El Kids&Us Manresa suma amenaça exterior amb Łukasz Kolenda
Tall de trànsit a la plaça Major amb motiu d'una trobada de colles castelleres


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]