Dissabte 14 de desembre de 2024
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Nova web de Cardona Turisme
La nova web potencia la segmentació per públics i per tipologia d’activitats.
La nova web potencia la segmentació per públics i per tipologia d’activitats.

CARDONA / Redacció/Sergi Vàzquez   
03/11/2024 11:43
La Festivitat de Santa Llúcia omple de parades la baixada de la Seu
Mor Xavier Jovés, gran lluitador de protecció civil a Catalunya
L’Escola Montserrat recull en un llibre vivències dels seus 75 anys
Proposen a la gent gran reprendre l’activitat de passeig per la natura
La Fundació Cardona Històrica (FCH) ha renovat el portal web de Cardona Turisme amb l’objectiu de modernitzar-la i fer-la més atractiva per potenciar el posicionament de Cardona com una destinació turística dinàmica i repleta d’opcions. La nova web, a més de l’actualització amb un disseny més fresc i modern, potencia la segmentació per públics (en parella, en família o en grup) i per tipologia d’activitats (visita turística, a la natura o gastronòmica).

“Cardona és una destinació plena d’oportunitats i volem facilitar que els nostres visitants es puguin confeccionar l’agenda d’activitats que millor s’adapti als seus interessos”, explica Francesc Ponsa, director general de la Fundació Cardona Històrica. Una altra novetat és la creació d’un blog amb la finalitat de crear continguts diferents, originals i de qualitat que permetin atraure trànsit cap a la web principal.

A més, la web compta amb una àmplia informació sobre els allotjaments, restaurants i comerços de Cardona per ajudar a planificar prèviament la visita. Aquesta acció s’emmarca en el redisseny de la imatge corporativa que es va estrenar fa uns mesos. El concepte creatiu respon a la voluntat de potenciar el vincle entre el municipi i el visitant destacant, d’una banda, les principals característiques de Cardona (qualitat, història, patrimoni, natura i gastronomia) i, per l’altra, l’experiència de visita (emoció, gaudi i gratificació).

Pla Màrqueting turístic

Paral·lelament a la nova marca turística i al portal web, la FCH s’ha dotat d’un nou Pla de màrqueting turístic per afavorir l’atracció de més visitants, la generació de noves fonts d’ingressos i l’impuls de l’impacte de l’activitat turística en totes les vessants de l’economia local. Totes aquestes accions han comptat amb  el suport econòmic de la Diputació de Barcelona.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARDONA   BAGES 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
L’Escola Montserrat recull en un llibre vivències dels seus 75 anys
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament arranjarà camins malmesos entorn la zona de Sant Iscle i Viladordis
BAGES
Castellbell i el Vilar repeteix ‘Els Pastorassos’ aquest Nadal

LA FOTO DEL DIA
Tranquil·litat, aire fresc, bones vistes, natura i patrimoni cultural
ST. JOAN
Èxit rotund de la primera Setmana de la Gent Gran de Sant Joan
ST. FRUITÓS
El Patge Reial recollirà les cartes de tots els infants
9a Taula per la Seguretat celebrada aquest dijous
El BAXI Manresa vol mantenir la defensa del Congost davant l'Andorra
Temps de Pessebres a les cases
La UPC Manresa presenta els quatre projectes europeus
Ballada de Sardanes aquest dissabte a la plaça Gispert
Pneumologia d’Althaia amplia la cartera de serveis
La Festivitat de Santa Llúcia omple de parades la baixada de la Seu
Afectacions de trànsit per la celebració de l'11a Festa Infantil Trullols Parc


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]