Dijous 26 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Torna la Caminada Popular Joan Vila a Manresa
La 23a edició d’aquest esdeveniment ja consolidat a la ciutat proposa dues rutes de 15 i 21km el diumenge 17 de novembre pels voltants de Manresa.
Torna la Caminada Popular Joan Vila a Manresa.

LES PROPOSTES D'OCI / Redacció/Sergi Vàzquez   
07/11/2024 15:08
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
L’Esplai Safa de Manresa organitza un any més al Caminada Popular Joan Vila, un esdeveniment esportiu que pretén apropar la natura i l’entorn de Manresa a petits i grans. Per a aquesta edició que tindrà lloc el diumenge 17 de novembre, es proposen dues modalitats: una curta de 15km i una llarga de 21km. Les dues rutes surten dels locals de l’Esplai Safa (carrer Sant Cristòfol 44 de Manresa) a les 8h del matí, passant pel Congost, Torre Lluvià, Gorg Blau, Salelles, Torre Santa Caterina i acabant un altre cop als locals de l’Esplai (la modalitat curta no arriba fins a Salelles).

L’equip de monitores i voluntaris té preparats quatre punts d’avituallament repartits al llarg de les dues rutes, entre els que destaca la tradicional botifarrada. A part, hi haurà un avituallament tant a l’inici de l’activitat com al final als locals de l’esplai. Per tal de promoure la reutilització d’envasos, l’organització recomana portar el got de casa.

Les inscripcions tenen un cost de 8€ si es reserven de manera anticipada, o 10€ si s’inscriu el mateix dia. El preu inclou els avituallaments, la botifarrada i un petit obsequi de record. Les inscripcions es poden fer a través d’aquest formulari https://forms.gle/V6p7GumAv9e61kEq8 o a l’Associació de Veïns de la Sagrada Família de Manresa. La organització respondrà tots els dubtes que s’envïn al correu caminadajv@gmail.com .

La Caminada Joan Vila és un homenatge a un monitor de l’Esplai Safa (quan el centre encara estava dintre del moviment MIJAC) que malauradament ens va deixar. En homenatge a la seva gran tasca dins el centre i la seva gran afició per la natura i l’esport, des de l’Esplai Safa seguim organitzant aquest esdeveniment en memòria del Joan i els valors que el van acompanyar i que volem que perdurin en el nostre projecte.

La caminada està organitzada per l’Esplai Safa de Manresa, i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Manresa, Llobet Supermercats, Cansaladeria Singla, Forn Jorba, MercaFruits, la Parròquia de la Sagrada Família de Manresa, l’Associació de Veïns de la Sagrada Família de Manresa i Vins Pravi.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CAMINADA JOAN VILA 
També et pot interessar:
ESPORTS
Torna la Caminada Popular Joan Vila a Manresa
ESPORTS
Torna la Caminada Popular Joan Vila a Manresa aquest diumenge dia 19

Una cotorra a un arbre
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Solsona Experience oferirà visites a la Torre de Peracamps
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]