Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Consell Comarcal del Bages incorpora durant dotze mesos 31 persones
La convocatòria promou la inserció laboral de persones amb dificultats per trobar feina, que donaran suport en tasques administratives a un total de 20 ajuntaments de la comarca i a la mateixa institució.
El Consell Comarcal del Bages incorpora durant dotze mesos 31 persones en el marc del ‘Programa Treball i Formació’.

BAGES / Redacció/Sergi Vàzquez   
07/11/2024 15:10
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
El Consell Comarcal del Bages ha començat aquest mes d’octubre el Programa Treball i Formació 2024 que facilita la contractació d’un total de 31 persones durant dotze mesos per donar suport a tasques administratives. L’acte de benvinguda ha donat el tret de sortida al programa d’enguany. Els contractes són atorgats a través del Servei d’Ocupació de Catalunya.

La consellera comarcal de Promoció Econòmica i Desenvolupament Rural del Consell Comarcal del Bages, Marta Viladés Ribera, destaca que “la convocatòria atén persones en situació d’atur amb dificultats per trobar feina, millora la seva ocupabilitat mitjançant l’adquisició d’experiència professional en l’ocupació d’auxiliar administratiu/va, la formació en competències de base i transversals i un acompanyament individual per a la millora de les competències professionals i dels processos de recerca de feina”.

Àrees de suport

Les persones contractades donaran suport administratiu al personal tècnic de 20 ajuntaments del Bages de les àrees de Serveis Socials Bàsics, de Promoció Econòmica, de Transparència, d’Administració Digital i Govern Obert i aquest any, com a novetat, de Territori i Urbanisme. Pel que fa al Consell Comarcal del Bages, treballaran en les àrees d’Inclusió, Educació, Transparència, Administració digital i Govern obert, Joventut, Habitatge, Promoció Econòmica i Presidència, Vicepresidència i Projectes Estratègics.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CONSELL COMARCAL DEL BAGES  
També et pot interessar:
BAGES
El Consell Comarcal del Bages engega els tallers de teatre “Àvies del segle XXI”
BAGES
El Consell Comarcal del Bages torna a demanar inversions immediates a Rodalies i la gratuïtat de la C-16
BAGES
El Consell Comarcal del Bages impulsa el nou Pla Comarcal de Joventut

BAGES
El Consell Comarcal impulsa un formació en electricitat i electrònica
BAGES
El Consell Comarcal del Bages destina 20.400 € dels Ajuts InnoBages 2025
BAGES
El Bages avança en ocupació
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Fotografia de detall de l'incendi del carrer Santa Llúcia de Manresa
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
La regidoria d’Educació de Solsona convoca una nova edició dels exàmens oficials de Cambridge


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]