Dilluns 08 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El PSC d'Artés presenta tres al·legacions al POUM
Per ampliar la superfície dels supermercats, per acostar les plantes fotovoltaiques al poble i per reactivar la Ronda Nord.
David Vargas, portaveu del PSC a l'Ajuntament d'Artés. Foto: PSC

POLÍTICA / Redacció  
12/11/2024 12:23
La Fira Viba tanca una nova edició amb una gran èxit de públic
L'Ajuntament de Manresa convoca el Premi del Consell Municipal de les Persones Grans
Nou cap de setmana de tirades socials al Club Tir Precisió Manresa
Herrerías es el tercer fitxatge del Covisa Manresa
El grup municipal del PSC a Artés ha presentat tres al·legacions al POUM i s'ha adherit a una quarta al·legació de tots els grups de l'oposició a l'Ajuntament. El seu portaveu, David Vargas, ha recordat la importància del document que ha de regular el desenvolupament d'Artés en els pròxims lustres, i per això reclama el "màxim consens polítics" entre els grups amb representació.

La primera al·legació incideix en la superfície dels establiments de venda d'alimentació, que la proposta de POUM vol fer passar dels 1.300 m2 actuals a 800 m2. La proposta socialista va en línia diametralment contrària i proposa ampliar-ho fins als 2.500 m2, per poder competir amb altres municipis de la comarca i fins i tot amb Manresa.

Una altra al·legació va en el sentit d'ampliar les zones on es puguin instal·lar plantes fotovoltàiques, acostant-les al nucli de població, en contra del que recull el document, i d'aprofitar tots els terrenys municipals per a la deixalleria municipal. Finalment, el PSC proposa una al·legació per reactivar la Ronda Nord del poble per connectar la carretera de Sallent amb la de Prats de Lluçanès a l'altura de l'escorxador. El PSC, a més, s'adhereix a una al·legació conjunta de tota l'oposició municipal, que fa una crida al consens.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PSC   ARTES   BAGES 
També et pot interessar:
SÚRIA
La població empadronada de Súria creix fins a les 6.288 persones
BAGES
Dimarts de Festa Major escollit per votació com a segon festiu local d’Artés pel 2027
BAGES
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància

ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebra el torneig de futbol "Juguem amb Orgull"
ST. FRUITÓS
Pineda de Bages estrena una nova àrea d’aparells de gimnàstica per a la gent gran
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages organitza la segona edició del torneig multiesportiu
Detall d'un balcó del barri de la Mion
La Fira Viba tanca una nova edició amb una gran èxit de públic
Bany de medalles i de reconeixements per l'extraordinaria actuació de la representació sub16 de l'Avinent
L'atleta santfruitosenca de l'Avinent Manresa Mar Santanach va millorar ahir el Rècord Absolut
Nou cap de setmana de tirades socials al Club Tir Precisió Manresa
L'Ajuntament de Manresa convoca el Premi del Consell Municipal de les Persones Grans
Trànsit reforça les accions per reduir la sinistralitat dels motoristes
La població empadronada de Súria creix fins a les 6.288 persones


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]