Divendres 13 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Remuntada i victòria del BAXI Manresa a Alemanya
Els de Diego Ocampo es posen amb un balanç de 3-1 a la BCL, en un partit en què va caldre treballar de valent després d'un inici irregular. Alston Jr. i Reyes, els més destacats dels bagencs.
Remuntada i victòria del BAXI Manresa a Alemanya.

Redacció/Sergi Vàzquez   
13/11/2024 07:19
Més de 350 alumnes de 1r de primària visiten l'exposició 'Cuida't les dents'
Manresa se suma a la campanya per conscienciar sobre les cardiopaties congènites
Licitació pública la concessió del bar del camp de futbol
El nou BYD ATTO 2 DM-i arriba al Bages
El BAXI Manresa va aconseguir la primera victòria lluny del Nou Congost a la pista del NINERS Chemnitz (78-89). Els bagencs es van refer d'un mal primer quart i van rematar el seu rival en el darrer. Amb aquest resultat, el conjunt de Diego Ocampo fa un pas gairebé definitiu per acabar entre els dos primers classificats del grup G de la Basketball Champions League.

L'inici de partit va ser dur, físic i amb poc encert per part dels vermells. Això va fer que els alemanys dominessin durant tot el primer quart i obtinguessin una renda de tretze punts al final del mateix (22-9). En el segon, els visitants van reaccionar i van clavar un parcial de 0-6, fet que va obligar el tècnic local a aturar el partit (22-15). No obstant, els manresans van seguir retallant a poc a poc, i dos tirs lliures anotats per Alston Jr. els van situar per davant a la mitja part de l'enfrontament (39-40). 

Tornant dels vestidors, els bagencs van dur sempre el control del marcador i van gaudir de deu punts de renda gràcies a un triple de Dani Pérez (53-63). Però els locals van retallar sobretot des del tir lliure i van tornar a empatar abans que una cistella de Hunt tanqués el tercer quart (67-69). En els deu darrers minuts, un parcial de 2-17 va aplanar el camí de la victòria als vermells, que posteriorment van saber controlar el rival per sumar la tercera victòria a la Basketball Champions League.

Dissabte a les 20:45 el BAXI Manresa visitarà la complicada pista del La Laguna Tenerife de l'exmanresà Lluís Costa.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BCL   BAXI MANRESA   BASQUET 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El BAXI Manresa guanya a Hamburg en un partit d'alta anotació
BÀSQUET
El BAXI Manresa vol arrodonir a Hamburg la fase regular de l'Eurocup
BÀSQUET
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord

BÀSQUET
El BAXI Manresa visita el Hiopos Lleida, un equip en bon moment
BÀSQUET
El BAXI Manresa es veu superat pel Venècia al Nou Congost
BÀSQUET
El BAXI Manresa rep el Reyer Venècia i vol millorar posició
Manresa perd una parròquia
Més de 350 alumnes de 1r de primària visiten l'exposició 'Cuida't les dents'
Manresa se suma a la campanya per conscienciar sobre les cardiopaties congènites
Licitació pública la concessió del bar del camp de futbol
El nou BYD ATTO 2 DM-i arriba al Bages
El Carnaval omplira els carrers d’Artés el pròxim 28 de febrer
El saxofonista Llibert Fortuny, acompanyat per una Big Band, oferirà al Kursaal un concert
L’escola Pla del Puig celebra la Festa de l’Arròs a les escoles


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]