Dissabte 17 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La façana de l'Ajuntament s'il·luminarà demà de color blau amb motiu del Dia Mundial de la Diabetis
Aquest dijous 14 de novembre es commemora el Dia Mundial de la Diabetis. Manresa es torna a sumar a la campanya per sensibilitzar la societat envers aquesta malaltia.
La façana de l'Ajuntament s'il·luminarà demà de color blau amb motiu del Dia Mundial de la Diabetis. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
13/11/2024 15:20
La Fira Mediterrània amb ambient al carrer i la mirada al cel
L'Ajuntament de Manresa i UManresa consoliden la jornada d'educació 0-3 com a espai de referència
Castellbell i el Vilar obté una puntuació destacada en l’índex de transparència
El pubillatge de Sant Fruitós de Bages visita el Parlament de Catalunya
La façana de l’Ajuntament de Manresa s’il·luminarà demà dijous al vespre de color blau, des de les 17.45 a les 22.30 h. La il·luminació de color blau a façanes de diversos edificis d'arreu del món és una iniciativa que es realitza amb motiu del Dia Mundial de la Diabetis, el 14 de novembre. Enguany, el consistori manresà s'hi torna a afegir a petició de l'Associació de Diabètics de la Catalunya Central i l’Associació Ajuda a la Recerca en Diabetis (AREDI) amb l'objectiu de donar a conèixer la diabetis i sensibilitzar la societat envers aquesta malaltia. La data de celebració d'aquest esdeveniment, instituït per la Federació Internacional de Diabetis i l'Organització Mundial de la Salut (OMS), commemora l'aniversari del naixement de Frederick Grant Banting, un dels descobridors de la insulina,  l'any 1922.
 
‘La diabetis i el benestar’ és el tema triat per al Dia Mundial de la Diabetis 2024-2026. La campanya col sensibilitzar sobre el fet que milions de persones amb diabetis enfronten desafiaments, gestionant constantment la seva condició a casa, a la feina i a l'escola. Han de ser resilients, organitzades i responsables, cosa que impacta el seu benestar tant físic com mental. L'atenció de la diabetis sovint se centra només en el nivell de sucre a la sang,. En aquest Dia Mundial de la Diabetis es prioritza el benestar en la cura de la diabetis i comencem el canvi cap a una vida millor amb diabetis.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: DIABETIS   MANRESA 
També et pot interessar:
LA FOTO DEL DIA
L'escultura Metralla de nit
LA FOTO DEL DIA
El carrer dels Esquilets canvia d'imatge
FUTBOL
Bon partit el que s'espera viure aquest dissabte al Pujolet del Covisa Manresa

SANITAT
Un premi estatal reconeix la innovació tecnològica del model SiSS Manresa
BÀSQUET
El Kids&Us busca la primera victòria de la Lliga Endesa al Nou Congost
MANRESA
Manresa commemora el Dia Internacional de les Cures
COVISA Manresa-Palma Futsal i Les Cots-Balconada, en directe a a Esport Central
L'escultura Metralla de nit
8 de cada 10 espanyols planifica la seva jubilació calculant menys anys de vida
Ismael L'aziri , 7è , travesant el Pirineu i Catalunya amb la Trail Cat The Race
La Fira Mediterrània amb ambient al carrer i la mirada al cel
L'Ajuntament de Manresa i UManresa consoliden la jornada d'educació 0-3 com a espai de referència
Castellbell i el Vilar obté una puntuació destacada en l’índex de transparència
El pubillatge de Sant Fruitós de Bages visita el Parlament de Catalunya


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]