Dilluns 20 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’alumnat del Lacetània treballa el Design Thinking i l’Elevator Pitch
Ja s’ha fet la primera de les tres sessions d’aquest curs, que es va dedicar a la intel·ligència artificial.
L’alumnat del Lacetània treballa el Design Thinking i l’Elevator Pitch a la segona aula d’emprenedoria.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
18/11/2024 17:33
Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
L’Associació de Veïns de la Carretera de Santpedor impulsa una campanya
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
L’Institut Lacetània de Manresa ha portat a terme la segona de les tres Aules d’Emprenedoria d’aquest any, que ha estat centrada en dues experiències innovadores: una relativa a la metodologia del Design Thinking i l’altr, al voltant de la tècnica de l’Elevator Pitch. Ambdues han anat a càrrec del sherpa empresarial Jordi Puigdellívol.

Aquests tallers s’han adreçat a l'alumnat de diversos cicles, tant de grau mitjà com de grau superior, dins del mòdul professional d’Empresa i Iniciativa Emprenedora, i han permès a l’alumnat aplicar la metodologia innovadora del Design Thinking en els seus projectes i viure tot el procés emprenedor des de l’inici fins la seva finalització. A més a més, l’alumnat també ha tingut l’oportunitat de treballar i posar en pràctica la tècnica de l’Elevator Pitch.

El resultat d’aquestes experiències ha estat molt satisfactori. L’alumnat ha gaudit en tot moment de tot el procés i hi ha participat activament. Les Aules d’Emprenedoria són una iniciativa del Departament d’Educació de la Generalitat finançada pel Ministeri d’Educació i la Unió Europea a través dels fons Next Generation. L’Institut valora molt positivament aquesta iniciativa, ja que l'alumnat ha pogut aplicar totes aquestes eines d’última generació en els seus projectes emprenedors.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: LACETÀNIA   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
ESPORTS
El Club Tir Precisió Manresa s'adjudica el Campionat de Catalunya BR-Aire
BÀSQUET
El BAXI Manresa obté a Bilbao una victòria de mèrit molt valuosa

FUTBOL
El Covisa Manresa guanya a Castelló (2-5) i certifica la permanència
LA FOTO DEL DIA
Jugant amb les ombres del Passeig Pere III
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
La closca d'un caragol
L'atletisme ven Manresa arreu
El Club Tir Precisió Manresa s'adjudica el Campionat de Catalunya BR-Aire
Revoltes de la terra sacseja el Bages i posa en escac ICL
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
Desdoblament de la C-55: comencem el camí per esmenar un dèficit històric al Bages


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]