Divendres 01 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Bacardit reclama a l’alcalde i a la consellera d’Ensenyament solucions per al camí escolar dels Tovots
El cap del grup municipal de Junts per Manresa, Ramon Bacardit, ha denunciat la incoherència en les declaracions del govern municipal sobre el camí escolar dels Tovots. Bacardit ha recordat que aquest projecte va ser pactat en el seu moment per ERC amb la Generalitat i amb el govern local, i ara responsabilitzen la Generalitat de la situació. “
Bacardit reclama a l’alcalde i a la consellera d’Ensenyament solucions per al camí escolar dels Tovots.

POLÍTICA / Redacció/Sergi Vàzquez  
27/11/2024 15:25
Afectacions de trànsit per treballs de pavimentació al polígon de la Plana del Pont Nou
Més de 600 persones participen en la 9a Fira de l’Ocupació que atrau 28 empreses del territori
CASAS obre una nova botiga al carrer Guimerà de Manresa
Soler, rumb a l'europeu de Birmingham en Marató
“Que tant els actuals com els anteriors màxims responsables, tant a la Generalitat com al govern municipal, ja siguin d’Esquerra o socialistes, deixin de passar-se les responsabilitats i actuïn amb celeritat per posar solució a un problema greu de seguretat viària en el camí dels Tovots”, ha afirmat Bacardit. 

Junts reclama una actuació immediata
Junts exigeix una actuació immediata per part de l’Ajuntament i del Departament d’Ensenyament per solucionar aquest problema i garantir una infraestructura segura i accessible. “No podem permetre que les famílies continuïn patint per la seguretat dels seus fills cada dia. És hora de passar de les excuses als fets”, ha declarat Bacardit.

Una gestió incoherent i desconnectada de la realitat
Bacardit ha criticat durament el govern municipal per intentar desvincular-se de les responsabilitats sobre el projecte. “Si aquest projecte es va pactar entre ERC a la Generalitat i ERC a l’Ajuntament, ara no poden tirar pilotes fora i dir que és un problema d’un altre. Aquesta manca de responsabilitat és inadmissible”, ha denunciat. Si Junts no hagués fet la denúncia en el ple, aquesta problemàtica encara no seria contemplada per l’actual equip de govern, perquè pensen més en les grans obres, sobretot les obres faraòniques, que no pas en el dia a dia dels ciutadans. Quan el departament va plantejar aquesta qüestió a l'alcalde, aquest havia d’haver liderat i no acceptar-ho fins que el camí no tingués les condicions de seguretat viària adequades per preservar la seguretat de tots els alumnes.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: JUNTS MANRESA  
També et pot interessar:
POLÍTICA
Junts reclama compensacions als comerciants afectats per les obres del Carrer Guimerà
POLÍTICA
Més de 15 mesos de retard en l’ordenança de patinets
POLÍTICA
Junts constata el fracàs, per segon any consecutiu, de la campanya de Nadal

POLÍTICA
Junts per Manresa presenta una moció per a garantir la preservació dels símbols tradicionals del Nadal a la ciutat
POLÍTICA
Junts per Manresa celebra l’ajornament d’una mesura desproporcionada que generava inquietud
POLÍTICA
Junts per Manresa critica la gestió de la neteja al centre de la ciutat
CASAS obre una nova botiga al carrer Guimerà de Manresa
Més de 600 persones participen en la 9a Fira de l’Ocupació que atrau 28 empreses del territori
Celebració de la lliga del Centre d'Esports
Soler, rumb a l'europeu de Birmingham en Marató
El 4t Campionat de Catalunya de Marxa Nòrdica 'Vila de Súria' acaba amb victòria surienca
El BAXI Manresa rep una visita d'alta volada: el Valencia Basket
L’Ajuntament impulsa noves actuacions de millora de la via pública al barri La Rosaleda
Afectacions de trànsit per treballs de pavimentació al polígon de la Plana del Pont Nou


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]