Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La UPC Manresa celebra la graduació de la promoció 2024
El Teatre Kursaal de Manresa va acollir l’acte de graduació de la promoció 2024 de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la UPC. Un total de 160 estudiants i estudiantes van celebrar la culminació dels seus estudis en una vetllada plena d’emocions i reconeixements.
La UPC Manresa celebra la graduació de la promoció 2024. Foto: UPC

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez  
30/11/2024 12:09
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
A l’arribada, els assistents van poder conèixer tres de les associacions d’estudiants de l’EPSEM, de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) i els projectes que estan desenvolupant actualment. Al pati del Kursaal es van exposar el monoplaça i la moto dels equips Dynamics UPC Manresa i Synergy Racing Team, amb què participen a les competicions Formula Student i Moto Student, respectivament. També hi era present Hairpin UPC Manresa què han participat aquest estiu a Uniraid Alps.

La periodista manresana Núria Bacardit Perez va conduir l’acte, que va comptar amb la participació de diverses autoritats i representants institucionals. Marc Aloy Guardia, alcalde de Manresa; Climent Molins Borrell, vicerector de Transferència, Innovació i Emprenedoria de la UPC; i Pere Palà Schönwälder, director de la UPC Manresa, van ser algunes de les personalitats que van dirigir-se als graduats i les graduades. També va intervenir David Parcerisa Duocastella, sotsdirector responsable d’UPC Alumni Manresa, per explicar UPC Alumni, la seva comunitat a Manresa i atorgar el premi Viu la UPC.

Joel Santana Cetro, graduat en Enginyeria de Sistemes TIC i millor expedient acadèmic de la promoció, va ser l’encarregat de pronunciar un discurs en representació dels graduats. Durant l’esdeveniment es van premiar els millors treballs de fi de grau i màster, els millors expedients acadèmics i l’estudiantat destacat de la UPC Manresa, també es van entregar el premi Viu la UPC i els reconeixements als treballs de fi d’estudis relacionats amb l’economia social i sostenible. Uns guardons atorgats gràcies a la col·laboració de diverses empreses i institucions, com són DENSO Barcelona, Fundació la Caixa d’Enginyers, l’Associació TIC Bages, el Col·legi d'Enginyers Graduats i d’Enginyers Tècnics Industrials de Manresa (CETIM), el Col·legi Oficial d’Enginyers Tècnics i de Grau de Mines i Energia de Catalunya i les Balears, el Col·legi Oficial d’Enginyers de Mines del Nordest, UPC Alumni i l’Ateneu Cooperatiu de la Catalunya Central.

El padrí de la promoció, Jordi Puig Mengual, va oferir un discurs als assistents. Nascut el 1978 a Bellaterra, és va graduat en enginyeria de mines a la UPC Manresa i va continuar els seus estudis de mineria a l’estranger. Ha treballat a l’Àfrica, Sud-Amèrica, Espanya i al cercle polar per a empreses privades i públiques. Defensor de la seguretat i el desenvolupament de noves tecnologies, ha impulsat l’operació d’equips d’extracció en remot i autònoms a les mines subterrànies de la península. Actualment treballa com a consultor i docent a la mateixa UPC Manresa.

Els moments més sorprenents de la vetllada van arribar amb l’actuació de Magic Pol, que va meravellar els assistents amb un espectacle ple de màgia, simbolisme i una posada en escena impressionant. La nit es va tancar amb l’actuació dels Penjats del Campus de Manresa, que van fer un pilar dalt de l’escenari, i la tradicional foto de grup dels titulats, titulades, premiats i premiades en aquest dia tan especial.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: UPC   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
MANRESA
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
NATACIÓ
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu

ACTUALITAT
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
MANRESA
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+
ACTUALITAT
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]