Dijous 23 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Fira de Santa Llúcia se celebrarà a Manresa del 13 al 15 de desembre
La fira d’enguany se celebrarà el divendres 13 de desembre a la Baixada de la Seu, i el dissabte 14 i el diumenge 15 de desembre a la plaça Major i comptarà amb un programa farcit d’activitats nadalenques.
Imatge d'arxiu de l'any 2023. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Redacció  
05/12/2024 16:08
La participació centrarà la 29a Fira Mediterrània de Manresa
La 24a Setmana de Jocs al Carrer torna a reivindicar el joc
Crida a la precaució pel màxim risc d'incendi forestal
Lluís Riera, nou entrenador assistent del Kids&Us Manresa
Un any més, la fira de Santa Llúcia tornarà a portar la màgia del Nadal a Manresa. Del 13 al 15 de desembre, el centre històric de la ciutat acollirà aquest tradicional mercat nadalenc on s’hi podran trobar articles relacionats amb aquesta festivitat: des de plantes com el boix o la ponsètia, fins a productes d’artesania, passant per tota classe de regals i figures per preparar el pessebre. També hi haurà productes d'alimentaci&oa cute; com fruits secs, mel, mató, torrons i tota mena de dolços. El 13 de desembre, diada de Santa Llúcia, la fira s’ubicarà a la Baixada de la Seu, davant de la monumental basílica insígnia de la ciutat. De 10 a 20 h, tindran lloc diferents activitats ja consolidades entre la ciutadania, com la tradicional ofrena de ciris de Santa Llúcia al Claustre de La Seu o la Missa de Santa Llúcia a les 11 h.

El cap de setmana del 14 i 15 de desembre, la fira es traslladarà a la plaça Major on, a part de guanyar en volum de paradistes, oferirà un programa ple d’activitats per a totes les edats, des del tió solidari fins a exhibicions, poesia i tallers. D'aquest programa, en destaquen dues activitats infantils: el Petit Lilo, un espectacle itinerant en que un gos gegant convidarà els visitants a apropar-se a la plaça el dissabte 14 a les 18.15 h, i l’espectacle Amb gust de cafè de Carles Cuberes, que oferirà contes teatralitzats amb cançons i ambientació musical, el diumenge 15 a les 18.30 h. El programa complet es pot consultar en aquest enllaç.  La fira de Santa Llúcia és organitzada per l’Ajuntament de Manresa, la Fundació Turisme i Fires de Manresa i l’associació Amics de la Fira de Santa Llúcia. A part, compta amb el suport i la col·laboració d’una quinzena d’entitats locals i empreses compromeses amb la fira.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FIRA DE SANTA LLÚCIA   NADAL 2024-25 
També et pot interessar:
MANRESA
La Fira de Santa Llúcia inicia el cicle nadalenc a Manresa
MANRESA
Afectacions de trànsit al Centre Històric amb motiu de la Fira de Santa Llúcia
MANRESA
Comerç local, artesania i tradició vertebren la nova edició de la Fira de Santa Llúcia

CULTURA
Els Pastorets de la Coordinadora tanquen temporada amb més de 72.000 espectadors
ACTUALITAT
Rècord de visitants als pessebres vivents de la Federació de Catalunya, amb més de 127.000 persones
POLÍTICA
Fem Manresa proposa un procés participatiu per la dinamització de Sant Domènec el pròxim Nadal
Buscant un refugi climàtic
Senyalització horitzontal per facilitar el trànsit en l'accés al barri de Salipota
Els impulsors de la planta de biometà de Sant Mateu de Bages creen una comissió
La participació centrarà la 29a Fira Mediterrània de Manresa
La 24a Setmana de Jocs al Carrer torna a reivindicar el joc
Crida a la precaució pel màxim risc d'incendi forestal
Lluís Riera, nou entrenador assistent del Kids&Us Manresa
El Projecte Escola-Empresa connecta 420 joves amb les oportunitats laborals


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]