Diumenge 07 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El BAXI Manresa vol mantenir la defensa del Congost davant l'Andorra
Els del Bages pretenen seguir en bones posicions a la Lliga Endesa rebent la visita dels pirinencs, que duen 4 victòries i volen acostar-se a les posicions de Copa del Rei.
El BAXI Manresa vol mantenir la defensa del Congost davant l'Andorra.

Redacció/Sergi Vàzquez  
13/12/2024 21:53
El Govern recomana el teletreball durant la visita del Papa Lleó XIV
Totes les finals del Play-off d'ascens avui en directe a Esport Central
Detenen dos homes per sostreure barres d'alumini de tres remolcs
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
El BAXI Manresa encara la jornada 11 de la Lliga Endesa amb un rival que té ganes de guanyar al Nou Congost: el MoraBanc Andorra. Els manresans tindran encara la baixa de Guillem Jou però reincorporen Santiago Vescovi per defensar la imbatibilitat del Nou Congost una jornada més. Diego Ocampo i el seu equip van tornar aquesta setmana amb una victòria sota el braç després de la seva visita al Benfica en la BCL, en un partit que va costar tirar endavant. Ara, canvi de xip per preparar un partit de Lliga Endesa, on l'equip vermell vol mantenir una bona cinquena posició. No ha entrenat encara amb l'equip Guillem Jou, tot i que el seu entrenador apuntava que ho farà la propera setmana. Qui sí que ja eswtà disponible és Santiago Vescovi.

Per la seva banda, l'Andorra, dirigit per Natxo Lezkano, té com a principal amenaça l'ex-manresà Jerrick Harding i Shannon Evans, dos anotadors compulsius. També ha incorporat les darreres setmanes el pivot Babatunde Olumuyiwa, que es suma a altres referents com ara Ben Lammers, el grec Nikos Chougkaz, que juntament amb bons coneixedors de la lliga (Bassas, Kuric, Luz, dos Anjos...) formen un equi perillós.

Ocampo deia en la prèvia d'aquest divendres que «juguem contra un equip amb molt bons jugadors i anotadors en qualsevol posició, de l'1 al 5; és un repte molt gran poder defensar aquest equip i serà un partit de molta exigència; la gent de Manresa sap del nivell que té l'Andorra i saben que han tingut lesions i això els ha condicionat; l'afició i l'equip ho entenen i són consciens de la dificultat».



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
BÀSQUET
Kids&Us, nou patrocinador principal del Bàsquet Manresa
MANRESA
L'Ajuntament celebra l'ascens del Sènior B del Manresa Club Bàsquet Femení a la Copa Catalunya
NATACIÓ
vuitena edició del Trofeu CN Manresa en piscina de 50 metres

WATERPOLO
El femení del CN Manresa va tancar la temporada amb un meritori cinquè lloc
FUTBOL
Eudald Ripollès nou jugador del Covisa Manresa
BÀSQUET
El BAXI Manresa obre el mercat de fitxatges amb el base Lucas Beaufort
Isdin, la protecció catalana contra el sol que arriba a mig món
Núvols amb llarga exposició
El Govern recomana el teletreball durant la visita del Papa Lleó XIV
Dimarts de Festa Major escollit per votació com a segon festiu local d’Artés pel 2027
Modificacions de trànsit per als vehicles autoritzats a causa de les obres al carrer Guimerà
Detenen dos homes per sostreure barres d'alumini de tres remolcs
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
Els vehicles autònoms: realitat o futur llunyà?


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]