Dissabte 02 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Remuntada històrica del Baxi Manresa al Congost i líders a la BCL
El BAXI Manresa capgira l'average davant el Derthona i passa directament a la 'Round of 16'.
Remuntada històrica i líders a la BCL.

Redacció/Sergi Vàzquez  
18/12/2024 22:49
L'ExpoBages es prepara per una nova edició a l'avinguda Universitària
El Torneig Lacetans 3x3 d'hoquei patins, torna a omplir el Pujolet
Solsona reforça el manteniment dels parcs infantils i espais verds
9è Festival d'Espectacles Art en Cicle
El BAXI Manresa va aconseguir un doble premi en la visita del Bertram Derthona Basket al Nou Congost. El primer va ser la victòria, en un partit en què els bagencs van dominar des del principi. I el segon va ser el liderat del grup G, aconseguit gràcies a una cistella final de Steinbergs (100-82).  Ara l'equip s'estalvia de jugar un play-in i passa directament a la 'Round of 16' on espera un vell conegut, el La Laguna Tenerife, a més de dos guanyadors de les eliminatòries en les quals el Petkimspor turc i el Bonn alemany tindran el factor pista. 

El conjunt dirigit per Diego Ocampo va sortir amb força i va clavar un parcial inicial de 11-3, que va obligar el tècnic italià a aturar el partit. Tot seguit, uns vermells molt encertats des del triple van poder ampliar la renda fins els tretze punts al final del primer quart (28-15). El segon període va ser més igualat, i això va fer que els locals mantinguessin una renda còmoda en el marcador. De fet, van poder situar-se divuit punts per sobre abans de Denegri tanqués la primera part amb un triple (50-35).

En la segona meitat la tònica no va variar massa. Els manresans seguien dominant clarament en l'electrònic, però la lluita pel primer lloc del grup continuava sent molt igualada. Al final del tercer quart, el Derthona mantenia el liderat momentani (76-62). En els deu darrers minuts els bagencs van tenir certs problemes, i la primera posició semblava llunyana amb un parcial de 0-7 en contra (88-78). No obstant, Obasohan va liderar l'equip amb un dos més un i una assistència a Steinbergs que va fer embogir el Nou Congost, ja que el triple final a la desesperada de Kuhse no va entrar.  Diumenge a partir de les 17:00 el BAXI Manresa visitarà la complicada pista del Surne Bilbao Basket de Jaume Ponsarnau i Melwin Pantzar.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BCL   BAXI MANRESA   BASQUET 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El BAXI Manresa rep una visita d'alta volada: el Valencia Basket
BÀSQUET
El BAXI Manresa cau davant el San Pablo Burgos
BÀSQUET
El BAXI Manresa obté a Bilbao una victòria de mèrit molt valuosa

BÀSQUET
El BAXI Manresa vol seguir la bona dinàmica a Bilbao
BÀSQUET
El BAXI Manresa s'emporta un derbi vibrant amb el Joventut
BÀSQUET
El BAXI Manresa fa un partidàs però surt creu al final davant el Baskonia
Vistes de la ciutat
9è Festival d'Espectacles Art en Cicle
Solsona reforça el manteniment dels parcs infantils i espais verds
L’Ajuntament de Castellbell i els Mossos d’Esquadra es reuneixen per fer seguiment de la seguretat
L'ExpoBages es prepara per una nova edició a l'avinguda Universitària
Manresa projectarà 'Els Girona', un documental que explora la nissaga de la burgesia catalana
El Torneig Lacetans 3x3 d'hoquei patins, torna a omplir el Pujolet
Com integrar-te en un equip nou


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]