Dijous 09 de octubre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Es presenta el projecte 'Lideratge en Valors Manresa Ciutat Europea de l'Esport'
La iniciativa, impulsada per l’Ajuntament de Manresa i la UManresa, té l’objectiu d’identificar i difondre els valors que han de ser referents en la pràctica esportiva a la ciutat.
Es presenta el projecte 'Lideratge en Valors Manresa Ciutat Europea de l'Esport'. Foto: AJM

ESPORTS / Redacció/Sergi Vàzquez  
31/12/2024 16:06
El BAXI Manresa troba al Nou Congost la primera victòria del curs
Fira Mediterrània reforça els vincles amb el territori en la 28a edició
Lliçó sobre les matemàtiques a la vida quotidiana
Propostes familiars d'aquesta tardor a Món Sant Benet
El regidor d’Esports i Salut de l’Ajuntament de Manresa, Anjo Valentí Moll, i el director acadèmic de la Càtedra Lideratge en Valors de la UManresa, Valentí Martínez Espinosa, han presentat recentment davant d’una vintena d’entitats esportives el projecte ‘Lideratge en Valors Manresa Ciutat Europea de l'Esport’, una inici ativa impulsada per les dues institucions que té com a objectiu identificar i difondre els valors que han de ser referents en la pràctica esportiva a la ciutat.

El projecte, que s'emmarca en l'Eix Aprenem del programa de Manresa Ciutat Europea de l'Esport, consta de diverses accions que es desenvoluparan durant el 2025. La primera, és la definició del Model de Lideratge en Valors dels entrenadors i entrenadores de les entitats esportives de Manresa, mitjançant una convocatòria oberta amb una aplicació digital que permetrà identificar els principals valors inherents en l'àmbit esportiu de la ciutat.

Un cop identificats i seleccionats, es prepararan uns tallers adreçats als entrenadors i entrenadores per introduir-los al Model de Lideratge en Valors, avalat per Pep Guardiola i Manel Estiarte, amb dinàmiques per conèixer els diferents elements del model, així com la realització d'activitats per tal d'identificar exemples de situacions, bones pràctiques i casos que permetin apropar els valors a conductes i comportaments concrets. Finalment, des de la Càtedra de Lideratge en Valors de la UManresa s'elaborarà una guia de bones pràctiques del lideratge en valors per a entrenadors i entrenadores, que incidirà en el desenvolupament de conductes i comportaments.

A banda d’aquest projecte, el regidor d’Esports, Anjo Valentí Moll, va aprofitar la convocatòria per anunciar a les entitats esportives les properes iniciatives formatives que es programaran des de l’Ajuntament de Manresa, com ara els tallers de català per fomentar l’ús de la llengua em l’àmbit esportiu, les formacions per ajudar les entitats a implementar els protocols de protecció d'infants i adolescents davant les violències en l’àmbit esportiu o la invitació a participar a la formació de Gestió d'Entitats, que es fa amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, i que té com a objectiu l'assessorament i suport a les entitats en els àmbits dels recursos humans, econòmic-fiscal i gestió legal i documental.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CIUTAT EUROPEA DE L'ESPORT   MANRESA 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El BAXI Manresa troba al Nou Congost la primera victòria del curs
MANRESA
El patrimoni arquitectònic pren vida a Manresa durant les Jornades Europees del Patrimoni
MANRESA
Manresa es prepara per a una nova edició de l'Ecoviure

ACTUALITAT
Endesa visita la UPC Manresa per formalitzar la signatura del conveni de patrocini amb Dynamics
WATERPOLO
Adbisio ETL Global, patrocinador del waterpolo manresà
WATERPOLO
Cinquè lloc aconseguit pel - Adbisio ETL Global CN Manresa
El Camí Oliba és molt més que un itinerari
El BAXI Manresa troba al Nou Congost la primera victòria del curs
L’Observatori Astronòmic de Castelltallat dedica la pròxima Nit Temàtica a les Constel·lacions
Adbisio ETL Global, patrocinador del waterpolo manresà
Salvador Busquets i Mariona Homs lideraran la nova executiva d’ERC al Bages
Fira Mediterrània reforça els vincles amb el territori en la 28a edició
Els centres sanitaris públics catalans es reforcen contra els atacs informàtics
Endesa visita la UPC Manresa per formalitzar la signatura del conveni de patrocini amb Dynamics


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]