Dimarts 10 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Diputació de Barcelona destina un milió d’euros a les entitats que gestionen habitatges d’inserció social
Això suposa un increment del 37% respecte a l'edició 2024, que va comptar amb un pressupost de 726.000 €.
La Diputació de Barcelona destina un milió d’euros a les entitats que gestionen habitatges d’inserció social.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez  
02/01/2025 15:23
Mor un home mentre treballava en una empresa de Sant Fruitós de Bages
El Centre d'Esports Manresa guanya al Congost amb l'Europa B 2-0
L'acte central del 8-M a Súria recupera la memòria de tres dones
Nomenen Lluís Gamell com a nou gerent de l'Hospital de Berga
La Junta de Govern de la Diputació de Barcelona ha aprovat, en la sessió celebrada el 19 de desembre, la convocatòria 2025 de subvencions per a entitats sense finalitat de lucre que gestionen habitatges d'inserció social. Les sol·licituds es podran realitzar a través d'aquesta web, del 2 al 24 de gener, ambdós dies inclosos. Entre les novetats de l’edició 2025, cal destacar que s'incrementa fins al milió d'euros la quantitat destinada a la convocatòria. Això suposa un increment del 37% respecte a l'edició 2024 que va comptar amb un pressupost de 726.000€.

D’altra banda, es facilita a les entitats socials i als ajuntaments la tramitació de les sol·licituds, ja que enguany no s'haurà de presentar el certificat de suport municipal. En aquesta nova convocatòria serà la Diputació de Barcelona qui comunicarà als ajuntaments la relació de sol·licituds presentades de pisos ubicats al seu terme municipal.

Una altra de les novetats és que s'ofereix a totes les entitats que obtinguin finançament poder rebre per avançat el 80% de l'import atorgat. Aquesta mesura deriva de l'aplicació de la Llei 11/2023, de 27 de desembre, de foment de l'associacionisme i s'ha volgut fer extensiva a totes les entitats que concorrin a la convocatòria i compleixin els requisits de les bases específiques.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: DIBA 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Les UMIC visitaran 60 municipis durant el mes de gener
ACTUALITAT
Decàleg per comprar joguines segures, responsables i respectuoses amb el mediambient
ACTUALITAT
"Parla, t'escoltem", campanya per difondre als municipis els recursos per prevenir el suïcidi

ACTUALITAT
Calendari de setembre de les Unitats Mòbils d'Informació al Consumidor (UMIC)
MEDI AMBIENT
133 municipis més ja disposen de plànol de delimitació per prevenir incendis forestals
MEDI AMBIENT
Crida a la responsabilitat col·lectiva per prevenir els incendis forestals
El Covisa Manresa suma dos jugadors més com a campions d´Espanya amb la Selecció Catalana
Mor un home mentre treballava en una empresa de Sant Fruitós de Bages
La plaça Sant Domènec amb el reflex de la pluja
Quatre medalles de l'Avinent en el català sub20 shorttrack
Recuenco, campiona d'Espanya sub16 en Pes
El Centre d'Esports Manresa guanya al Congost amb l'Europa B 2-0
Nomenen Lluís Gamell com a nou gerent de l'Hospital de Berga
L'Ajuntament de Manresa impulsa l'ús del català amb resultats visibles al comerç i a l'espai públic


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]