Dimarts 21 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Súria es prepara per a la Cavalcada de Reis després d'unes setmanes d'intensa activitat
Súria encara els darrers dies de les festes de Nadal amb la vista posada en la Cavalcada de Reis, que tindrà lloc aquest diumenge 5 de gener amb un nou format. El Parc de Nadal, la represa del concurs d’il·luminació nadalenca i la campanya de promoció comercial ‘Rasca i guanya’ són algunes de les activitats nadalenques que han estat impulsades per diferents àrees municipals en aquestes darreres setmanes.
Il·luminació de Nadal als barris de Sant Jaume i Poble Vell. Foto: AJS

SÚRIA / Redacció/Sergi Vàzquez  
03/01/2025 14:21
Reclamen més control públic en la planificació i implantació de les renovables
L'alerta per risc d'incendi forestal s'allarga tota la setmana i serà més elevat dimecres
Sant Fruitós de Bages ha celebrat una nova edició del Mercat de la Terra
Castelltallat prepara una gran jornada astronòmica pel 12 d’agost
La Cavalcada de Reis s’iniciarà a les 18.00 h d’aquest diumenge 5 de gener a la plaça de Sant Joan. En aquesta edició s’introduiran nous elements de dinamització, amb música, contes, teatre, màgia i nous personatges per incrementar la interacció amb les persones assistents. El recorregut de la Cavalcada passarà pel carrer González Solesio, avinguda de l’Ajuntament, carrer Diputació i carrer Sant Antoni Maria Claret, per acabar a l’Església Parroquial de Sant Cristòfol, on tindrà lloc la tradicional recepció de Ses Majestats als infants de la vila. L’organització de la Cavalcada d’enguany és a càrrec del Foment Cultural, amb el suport de l’Ajuntament de Súria i la col·laboració del Centre Excursionista, Colla Castellera Salats, Altatxu, ICL Iberia, Denso, Remosa, Guilà, Hidrowats-Arc i Milar Reguant Agut.

Nou èxit de convocatòria del Parc de Nadal de Súria

El Parc de Nadal de Súria va tornar a registrar un èxit de convocatòria els passats dies 27 i 28 de desembre al Pavelló Municipal d’Esports. En aquesta nova edició, el Parc de Nadal va oferir nombroses activitats per als infants de la vila i les seves famílies, com tallers, manualitats, pintacares, inflables gegants, concursos i actuacions musicals, entre d’altres. L’organització del Parc de Nadal va anar a càrrec de l’àrea municipal de Festes, amb la col·laboració de diferents persones i entitats de la vila. Una altra novetat del programa d’actes nadalencs ha estat l’activitat familiar ‘Caçadors de tions’ al Poble Vell, que s’ha afegit a les altres iniciatives de difusió i promoció patrimonial de l’Oficina de Turisme. L’Ajuntament també ha introduït novetats en la il·luminació nadalenca a través de l’àrea municipal de Via Pública, com el nou arbre de la plaça de Sant Joan i el reforçament de l’ambientació en diferents punts del nucli urbà.

El programa d’activitats d’aquestes festes de Nadal a Súria ha comptat amb la participació de diverses entitats i serveis, com l’Agrupació Sardanista, Agrupament Escolta i Guia Joan Ros, Altatxu, Amics de Coaner, Associació d’Amics i Veïns de Cererols, Associació de Gent Gran, Associacions de Veïns dels barris de Joncarets, Sant Jaume i Santa Maria, Biblioteca Pública, Càritas Parroquial, Casal de Joves, Casal de la Dona, Centre d’Esports Súria, Centre Excursionista, Colla Castellera Salats, Consell Municipal dels Infants, Coral Sòrissons, Escaldats, Escola Municipal de Música, Foment Cultural, Oficina de Turisme, Residència Bell Repòs, Rodamón Slot, Societat Atlètica de Súria, Societat Coral La Llanterna, Trapelles del Mig-Món, Unió de Botiguers-Súria Punt Comercial i Unitat Pastoral.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CAVALCADA DE REIS   SÚRIA 
També et pot interessar:
SÚRIA
Campanya d'Excavacions Arqueològiques
SÚRIA
L'Arxiu Municipal rep una foto de la històrica visita del President Macià
SÚRIA
Ballada de sardanes de cloenda de la Festa Major de Súria

SÚRIA
La Festa Major de Súria acaba amb una bona resposta de públic
SÚRIA
L’Ajuntament de Súria informa que el Castell de Focs de la Festa Major queda suspès
SÚRIA
La Festa Major comença amb el protagonisme de joves i infants
Fotografia dels gegants de Manresa al carrer Sobrerroca
Reclamen més control públic en la planificació i implantació de les renovables
El Festival Cantilafont ha tancat aquest cap de setmana la seva dotzena edició
L'alerta per risc d'incendi forestal s'allarga tota la setmana i serà més elevat dimecres
Sant Fruitós de Bages ha celebrat una nova edició del Mercat de la Terra
Castelltallat prepara una gran jornada astronòmica pel 12 d’agost
Els wine bars de la Ruta del Vi DO Pla de Bages se sumen a la Festa del Tomàquet
Els Festivals Alta Segarra triomfen en la seva estrena a Veciana


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]