Dimecres 22 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Daniel Anglès portarà aquest divendres al Kursaal l’últim dels tres concerts de celebració d'aniversari
Un viatge a la capital dels musicals dirigit pel puig-regenc Sergi Cuenca que comptarà amb sorpreses i col·laboracions com la de la surienca Beth Rodergas.
Daniel Anglès portarà aquest divendres al Kursaal l’últim dels tres concerts de celebració del 30è aniversari.

CULTURA / Redacció/Jordi Preñanosa  
09/01/2025 15:07
El teatre Kursaal de Manresa supera els 58.000 espectadors aquest primer semestre del 2026
AMPANS inaugura una residència i centre de dia a Terrassa, amb 80 places
Solsona repara el deute històric amb el mestre Gaietà Ripoll
El Casinet del Poble Vell acollirà un cicle d'activitats sobre la lactància
La Sala Gran del Kursaal acollirà aquest divendres, 10 de gener a les 20 h, el concert de Daniel Anglès ’30 anys lluny de Broadway’, amb el qual el cantant i actor de Barcelona celebrarà 30 anys dalt dels escenaris. Un espectacle per reviure grans cançons del gènere del teatre musical i que comptarà amb sorpreses i col·laboracions especials, com la de la surienca Beth Rodergas. El concert del Kursaal serà la darrera oportunitat per gaudir d’aquest espectacle, que ja es va poder veure a Girona i Barcelona aquest desembre passat. Daniel Anglès va entrar al món dels musicals als 18 anys, però la seva trajectòria és molt polifacètica. Els darrers anys ha estat a la direcció escènica d'Eufòria de TV3, fa la direcció artística del teatre Condal i de l'escola Aules Arts Escèniques de Barcelona.

Mai no ha deixat de ser un actor cantant i aquest aniversari és una excusa per tornar a pujar a l'escenari, mirar enrere revisar els títols més destacats que ha protagonitzat. Escoltarem de nou algunes de les cançons que ja ha cantat i també les que hauria volgut cantar. I és que aquests 30 anys estan plens de somnis acomplerts, somnis que s'han esfumat i somnis que encara no has estat ni tan sols somiat. Broadway sempre ha sigut aquest paradís idealitzat, el punt de referència, el motor que renova la il·lusió pels nous projectes. Produït per El Musical Més Petit, un concert de gran format, ple de sorpreses i amb una formació musical de luxe dirigida pel mestre Sergi Cuenca. Les entrades per assistir al concert de Daniel Anglès tenen un preu 25€ (20€ per a majors de 65 anys, carnet Galliner i menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet www.kursaal.cat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: KURSAAL   TEATRE   CULTURA 
També et pot interessar:
CULTURA
El teatre Kursaal de Manresa supera els 58.000 espectadors aquest primer semestre del 2026
LA FOTO DEL DIA
Un assaig del Retaule del Flautista
CERTÀMENS
De Gairó, La Mare del Tanu i Nastallat, finalistes del Concurs Sons 2026

LA FOTO DEL DIA
El teatre Kursaal tanca la temporada de gener a juny
CULTURA
La Nit de Musikaals del Kursaal torna aquest dijous amb una edició especial
CULTURA
El Kursaal acollirà l'assaig de l'òpera de cambra 'Estètica i massacre'
El CN Metropole, a Las Palmas de Gran Canaria, ha estat seu del Campionat d'Espanya d'Estiu
Ambient al pati de la Casa Lluvià
AMPANS inaugura una residència i centre de dia a Terrassa, amb 80 places
El teatre Kursaal de Manresa supera els 58.000 espectadors aquest primer semestre del 2026
Solsona repara el deute històric amb el mestre Gaietà Ripoll
El Casinet del Poble Vell acollirà un cicle d'activitats sobre la lactància
El Tasta la Plaça consolida el seu èxit reunint prop d'un miler de persones
La Fundació “la Caixa” col·labora amb el CFP per impulsar el projecte «Metall Jove»


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]