Divendres 26 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La façana de l'Ajuntament es tenyirà de vermell aquest dissabte per incentivar la donació de sang
Amb aquest gest el consistori manresà de suma a la petició del Banc de Sang de Manresa, en el marc de la campanya ‘Som el que fem’ que impulsa el Banc de Sant i Teixits de Catalunya i que té com a objectiu començar l’any amb un bon estat de reserves de sang.
La façana de l'Ajuntament de Manresa es tenyirà de vermell aquest dissabte per incentivar la donació de sang.

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez  
10/01/2025 13:00
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
La façana de l’Ajuntament de Manresa s’il·luminarà de vermell aquest dissabte, 11 de gener, de 17.45 a 22.30 h, per sensibilitzar i incentivar la donació de sang entre la ciutadania. Amb aquesta iniciativa, el consistori manresà dona suport a la petició del Banc de Sang de Manresa que participa en la campanya ‘Som el que fem’, impulsada pel Banc de Sang i Teixits de Catalunya.

En arrencar el nou any, Catalunya ha tornat a posar en marxa la Marató de Donants de Sang, que enguany se celebra del 9 al 18 de gener a un centenar de municipis del territori, uns dies en què es proposa aconseguir remuntar les donacions i restablir les reserves de sang que s'han vist afectades per les festes de Nadal.

La Marató d'enguany és una invitació directa a actuar i ens recorda que donar sang és un gest que ens defineix com a persones i ens acaba configurant com a col·lectiu i societat. La Marató recull l'esperit solidari atribuït tantes vegades a la nostra societat i, alhora, interpel·la els ciutadans a fer el pas necessari per a participar d'aquest compromís col·lectiu de salvar vides. El Banc de Sang de Manresa es troba a l'edifici de l'hospital de Sant Joan de Déu, telèfon 93 874 51 51. L'horari és els dilluns, dimecres i dijous, de 9 del matí a 8 del vespre, i els dimarts, de 3 de la tarda a 8 del vespre. Hi ha pàrquing gratuït per als donants i tiquet de bus gratuït.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: DONACIÓ DE SANG   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
MANRESA
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
NATACIÓ
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu

ACTUALITAT
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
MANRESA
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+
ACTUALITAT
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]