Dimarts 22 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Festa de l'atletisme català a la sala d'actes de l'INEFC
Festa de l'atletisme català a la sala d'actes de l'INEFC (Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya).
Mercè Rosich, Joan Lleonart, Esther Guerrero i Abel Garcia. Foto: CAM

Redacció/Sergi Vàzquez  
18/01/2025 08:27
El Manresa perd a Tudela (2-1) després d’intentar la remuntada fins al final
L'Ajuntament de Manresa inicia els treballs d'arranjament d'una quinzena de camins rurals
Teatre Accessible arrenca una nova temporada a Catalunya
Calaf torna a dedicar una setmana a la gent gran
La festa, organitzada per la Federació Catalana d'Atletisme presidida per la manresana Mercè Rosich, ha reunit a quasi tres-centes persones que han omplert de gom a gom la sala d'actes, i que han volgut estar present en el reconeixement als millors i a les millors atletes del 2024 i als seus entrenadors. S'ha aprofitat l'acte per reconeixer tambe als millors 2023 en totes les categories, amb l'objectiu de resituar la festa anual al gener dels propers anys. Tanmateix, s'han reconegut als clubs que més han destacat en cadascuna de les categories, així com a jutges per la seva trajectòria.

A l'acte hi ha assistit el Secretari Gegeral de l'Esport Sr. Abel Garcia i el Director de l'INEFC Sr. José Luis López del Amo. Els millors atletes absoluts d'aquest 2024 han estat el marxador PAUL McGRATH i la migfondista banyolina ESTHER GUERRERO i als seus respectius entrenadors, per les seves fites asolides tant en el Campionat d'Europa de Roma com en els Jocs Olimpics de Paris d'aquest 2024.

Per part manresana, el saltador JAN DIAZ ha estat el millor sub20 del 2023, que acompanyat per la seva entrenadora, la manresana MARIA ALBA MARTI ha recollit el merescut guardó. A nivell de club, l'AVINENT MANRESA, en la persona del seu president Sr. Jordi Roy, ha estat reconegut com a millor club 2023 sub12 tant en categoria masculina com femenina, i com a millor club 2024 sub12 i sub14 masculí. Tambè s'ha reconegut la trejectòria com a jutgessa d'atletisme a la manresana ROSA MARIA MASACHS PLAYÀ.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CAM   ESPORTS   ATLETISME 
També et pot interessar:
FUTBOL
El Manresa perd a Tudela (2-1) després d’intentar la remuntada fins al final
FUTBOL
El Covisa Manresa no ha pogut puntuar en la seva estrena a la lliga
ATLETISME
Manel Deli , Campió del Mon M50

FUTBOL
Covisa Manresa comença aquest dissabte una de les lligues més igualades i imprevisibles
FUTBOL
Dissabte va tenir lloc un quadrangular del Covisa Manresa i L'ENFAF d'Andorra
FUTBOL
El Manresa continua imparable i derrota la Peña Sport 2-0
Fotografia matinal de la plaça Neus Català
Manel Deli , Campió del Mon M50
Josep Perarnau, 1r classificat de la VIII tirada commerorativa del Mundial de tir de carrabina BR50
El Manresa perd a Tudela (2-1) després d’intentar la remuntada fins al final
El Covisa Manresa no ha pogut puntuar en la seva estrena a la lliga
ERC celebra l’obertura del gimnàs del Pla del Puig
Diumenge 27 de setembre, concert de Dhrupad, música clàssica índia al interior de la Torre Lluvià
S’amplia l’àrea pavimentada entorn del Cobert de la Màquina de Batre


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]