Dimecres 19 de març de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Avinent en el català de clubs sub20 shorttrack
L'equip femení ha ocupat una destacada 5a posició i l'equip masculí la 10a posició final d'entre els dotze millors equips catalans de la categoria.
L'Avinent en el català de clubs sub20 shorttrack.

Redacció/Sergi Vàzquez  
03/02/2025 21:23
La Fira Mediterrània amb 22 propostes en la 5a edició del programa de suport a la creació i producció
El Kursaal ja té a punt els espectacles que es podran veure a la sala gran aquesta propera Festa Major
Mémora i Fundació Sant Andreu Salut de Manresa s'uneixen
Visita comentada exposició Àngels Freixanet
En l'apartat masculí, destacar la victòria del saltador MARTI RODRIGUEZ en el concurs de Llargada amb un millor intent de 6,80 metres (mmp), cal tambe esmentar al vuitcentista ADRIAN CASO imposant-se en la seva serie amb uns bons 2'00"41 i ocupant una destacada tercera posició del total. Bona quarta posició de ROGER GOMEZ en els 1500mll amb 4'02"93. Brillants actuacions d'ALEIX FERRERO en els 3000 metres llisos ocupant la 4a posició amb 9'26"22 i de JOAN HOMS en el concurs de Triple saltant 12,77 metres i acabant amb 4a posició. 

En l'apartat femení, cal esmentar la victòria de JENAY HERNANDEZ en el concurs de Triple saltant 11,55 metres. Tanmateix, destacar la tanquista MERCÈ JUNYENT, 4a en 60 metres tanques amb 8"93, i les 5enes posicions de CARLA ROVIRA en Llargada amb un millor salt de 5,22 metres i MAR SANTANACH en Pes llançant la bola fins 9,95 metres.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CAM   ESPORTS   ATLETISME 
També et pot interessar:
FUTBOL
Derrota del Centre d'Esports Manresa a Fontetes amb un gol de Jordi Avilés en l’inici de la 2a meitat
ATLETISME
Destacada actuació dels maratonians de l'Avinent Manresa en la multitudinaria Zurich Marató
FUTBOL
El Covisa Manresa va resoldre el partit a la segona part

FUTBOL
El Covisa Manresa perd el partit de la Copa Catalunya
FUTBOL
El Covisa Manresa afronta el partit amb la visita del cuer el Ripollet
FUTBOL
El Club Esportiu de Fonollosa segueix creixent
Dies de dur al paraigua
Fem Manresa reclama garantir un itinerari segur pels vianants al camí de Rajadell
Victòria poc àmplia del BAXI Manresa davant el Reggiana
La Plataforma pel Desdoblament de la C-55 celebra el compromís del govern per incloure el 2+2
La Fira Mediterrània amb 22 propostes en la 5a edició del programa de suport a la creació i producció
El senyor Bonjan i el barret màgic, un llibre musicalitzat
Perramon impulsa la candidatura de la Festa de la Llum com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat
El Consell Comarcal del Bages impulsa l’ocupació social amb 29 contractes laborals


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]