Divendres 16 de gener de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El musical ‘El Petit Príncep’ torna per cinquena vegada al Kursaal de Manresa
Amb les 5 funcions de dissabte i diumenge -que ja tenen les entrades exhaurides-, ja seran 24 les sessions del musical que ha acollit el teatre Kursaal des del 2015.
El musical ‘El Petit Príncep’ torna per cinquena vegada al Kursaal de Manresa.

CULTURA / Redacció/Jordi Preñanosa  
07/02/2025 13:41
Manresa atorga el segell d'excel·lència sanitària a 19 restaurants i per primer cop a 6 pastisseries
Manresa presentarà a Fitur Madrid les novetats del Camí Ignasià com a destí turístic
Solsona renova la senyalització de les masies del Vinyet
La Fundació ”la Caixa” promou la reeducació de la dislèxia a Manresa
La versió musical d’El Petit Príncep’ de Saint-Exupéry, presentat per La Perla 29, Àngel Llàcer i Manu Guix, torna per cinquena vegada a la sala gran del teatre Kursaal de Manresa aquest cap de setmana en 5 funcions. Dissabte 8 de febrer se’n representaran 3 funcions a les 12h a les 17h i a les 20h i diumenge 9 de febrer, dues funcions més a les 12h i a les 18h, que ja tenen les entrades exhaurides. 

‘El Petit Príncep’ ja es va poder veure al Kursaal en 5 funcions amb les entrades exhaurides el 3 i 4 d’octubre del 2015; el 20 i el 21 de febrer del 2018 en 4 sessions, també amb el teatre ple i el 8 i 9 de febrer de 2020, també amb 5 funcions exhaurides, així com el 18 i 19 de febrer de 2023, amb 5 funcions exhaurides. Amb les 5 d’aquest cap de setmana, el Kursaal haurà acollit un total de 24 funcions del musical. En aquesta edició del musical els intèrprets són Manu Guix, Mariona Escoda, Xavi Duch, Marc Pociello i El Petit Príncep, amb la participació especial de Carme Milán.

L’espectacle es va estrenar a la sala Barts de Barcelona el desembre del 2014 amb una gran acollida. El musical d'’El Petit Príncep’ és un espectacle pensat per a totes les edats, que ens apropa d'una manera única a la narració de Saint-Exupéry. El muntatge, amb direcció d’Àngel Llàcer i música de Manu Guix, combina música, cançons d'estils diversos, intèrprets, so de 360º i una escenografia visual espectacular (mappings, projeccions, animacions...) creada amb tots els detalls que transporta l'espectador des del desert fins a l'herba, passant per l'asteroide B 612, el planeta del rei o el món del geògraf.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: KURSAAL   TEATRE   CULTURA 
També et pot interessar:
CULTURA
Suu s’estrena aquest divendres al Kursaal amb la presentació de ‘Material sensible’
CULTURA
A la venda una segona sessió del monòleg ’Escocía’ de Txabi Franquesa, programada el 21 de març
CULTURA
L’espectacle d’improvisació ‘Assassinat al club’ arriba aquest dijous a la Sala Petita del Kursaal

FOTOGRAFIA
Exposició "Records d’una postal", de Josep Galera, en el marc dels 50 anys de Foto Art Manresa
MANRESA
El Casal de les Escodines i el Centre Cívic Selves i Carner estrenen exposicions fins el 30 de gener
CULTURA
La programació familiar d’Imagina’t inicia temporada aquest dissabte
Un capvespre al Parc de la Seu
Dos triatletes del CN Manresa pugen al podi a la XVI Duatló de Granollers del Circuit de Barcelona
Solsona aprova unànimement l’acceptació de la subvenció del Pla de barris
Programació de la Festa Major de Sant Sebastià a Súria
Manresa atorga el segell d'excel·lència sanitària a 19 restaurants i per primer cop a 6 pastisseries
Manresa presentarà a Fitur Madrid les novetats del Camí Ignasià com a destí turístic
Solsona renova la senyalització de les masies del Vinyet
La Fundació ”la Caixa” promou la reeducació de la dislèxia a Manresa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]