Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Albert Gimenez s'endú el premi especial dels 50 anys del concurs de Pintura Ràpida
L'artista de Caldes de Malavella, Albert Giménez Torrent, ha estat el guanyador del premi especial del 50è aniversari del Concurs de Pintura de la Festa de l’Arròs, valorat en 850 euros. En l’obra, pintada amb tècnica mixta, s’hi pot veure el nucli del municipi des de la visió que hi ha des del Raval.
Albert Gimenez s'endú el premi especial dels 50 anys del concurs de Pintura Ràpida.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
04/03/2025 15:08
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
El segon premi, dotat amb 550 euros, ha estat per Joan Carles Pérez Sulla, de Torrefarrera, amb un oli de l’església de La Sagrera. El veí de Lloret de Mar, Narcís Sala Cascón, s’ha emportat el tercer premi valorat en 350 euros. En l’obra, feta amb tècnica acrílica, s’hi veu representada la carretera de Vic.

Finalment, el quart premi, dotat amb 250 euros, ha estat per Julio Garcia Iglesias, d’Abrera, que mitjançant un oli plasma el bullici de la festa a la plaça Alfred Figueras i al Nexe – Espai de Cultura. En total, en aquesta 50a edició del concurs s'han presentat 29 obres d’artistes d’arreu del territori català.

El jurat qualificador ha estat format per la llicenciada en Belles Arts Emma Flores, el promotor d'art Jaume Fornells i la graduada en Belles Arts Maria Forés Pérez. Les obres participants en aquesta edició es troben exposades al Nexe Espai de Cultura fins al 15 de març, en horari de dilluns a divendres de 5 a 7 de la tarda i els dissabtes d’11 del matí a 1 del migdia.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FESTA DE L'ARRÒS   SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. VICENÇ
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
ST. FRUITÓS
La Nit del Canet Kids i una sessió DJ al pavelló festa del Carnestoltes
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebra la 51a edició del Concurs de Pintura Ràpida de la Festa de l’Arròs

BAGES
El fenomen natural ‘Flor de Sol’ torna a Castellbell i el Vilar el 17 de febrer
BAGES
La Denominació d'Origen Pla de Bages ha estat present a Barcelona Wine Week 2026
ST. FRUITÓS
Els alumnes del programa “Tastet d’oficis” inicien les pràctiques en empreses
Vistes del Pirineu nevat des de Pineda de Bages
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar
La pujada del streaming pot portar a cancel·lacions o pirateria
L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Plantes d’interior més enllà de la decoració
La Upetita obre portes per presentar l’escola bressol a famílies interessades


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]