Dilluns 10 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Albert Gimenez s'endú el premi especial dels 50 anys del concurs de Pintura Ràpida
L'artista de Caldes de Malavella, Albert Giménez Torrent, ha estat el guanyador del premi especial del 50è aniversari del Concurs de Pintura de la Festa de l’Arròs, valorat en 850 euros. En l’obra, pintada amb tècnica mixta, s’hi pot veure el nucli del municipi des de la visió que hi ha des del Raval.
Albert Gimenez s'endú el premi especial dels 50 anys del concurs de Pintura Ràpida.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
04/03/2025 15:08
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El segon premi, dotat amb 550 euros, ha estat per Joan Carles Pérez Sulla, de Torrefarrera, amb un oli de l’església de La Sagrera. El veí de Lloret de Mar, Narcís Sala Cascón, s’ha emportat el tercer premi valorat en 350 euros. En l’obra, feta amb tècnica acrílica, s’hi veu representada la carretera de Vic.

Finalment, el quart premi, dotat amb 250 euros, ha estat per Julio Garcia Iglesias, d’Abrera, que mitjançant un oli plasma el bullici de la festa a la plaça Alfred Figueras i al Nexe – Espai de Cultura. En total, en aquesta 50a edició del concurs s'han presentat 29 obres d’artistes d’arreu del territori català.

El jurat qualificador ha estat format per la llicenciada en Belles Arts Emma Flores, el promotor d'art Jaume Fornells i la graduada en Belles Arts Maria Forés Pérez. Les obres participants en aquesta edició es troben exposades al Nexe Espai de Cultura fins al 15 de març, en horari de dilluns a divendres de 5 a 7 de la tarda i els dissabtes d’11 del matí a 1 del migdia.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FESTA DE L'ARRÒS   SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet renova 570 punts de llum amb tecnologia LED
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
BAGES
Castellbell i el Vilar adquireix un nou vehicle per a la Guàrdia Municipal

ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet inicia les obres de la nova comissaria de la Policia Local
ST. FRUITÓS
En marxa les tasques de manteniment de la pista del Pavelló d'Esports Municipal de Sant Fruitós
ST. VICENÇ
Joan Anton Català, serà el ponent de la Nit de l’Impuls Empresarial de Sant Vicenç de Castellet
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]