Dissabte 27 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Montserrat Pedreira porta el seu coneixement sobre l’educació científica a les primeres edats
La directora del grau en Mestre d’Educació Infantil de la Facultat de Ciències Socials de Manresa, Montserrat Pedreira, va viatjar el passat mes de febrer al Brasil per compartir coneixement sobre la promoció de l’educació científica a les primeres edats, un dels àmbits d’expertesa de la Universitat amb reconeixement internacional.
Montserrat Pedreira porta el seu coneixement sobre l’educació científica a les primeres edats.

UMANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez  
09/03/2025 12:57
La darrera fase de les obres per transformar el carrer Guimerà arrencarà el dimarts 30 de juny
Treballs de Ferrocarrils de la Generalitat per millorar el Túnel de Santa Clara
Tornen els contacontes als barris de Solsona
Sant Fruitós incorpora dues obres de Coloma Medina al seu fons
Durant la seva estada al Brasil, Pedreira ha impartit xerrades a docents a São Paulo i a Curitiba explicant l’experiència d’UManresa i del Lab 0_6, ha visitat escoles que volen desenvolupar accions de promoció de l’educació científica i ha establert contactes per poder traduir el llibre Ciència des del néixer. 49 + 1 propostes de lliure elecció a la llengua d’aquest país. L’estada de Pedreira va començar a Curitiba, on l’havien convidat a participar en el congrés de Sagrado Rede Educação, una congregació religiosa que té escoles en diferents països i que té una forta implantació al Brasil.

A través de Cristiano Alcántara, un docent brasiler que havia visitat el Lab 0_6, Pedreira va ser convidada a São Paulo a impartir una xerrada davant de docents de la capital del país. A més de la xerrada, i a través de la institució universitària Phorte, la docent d’UManresa va visitar una de les escoles “apertes” que gestiona aquesta universitat. Es tracta d’escoles ubicades en barris desafavorits que obren els caps de setmana i que ofereixen diferents activitats per evitar que els infants estiguin al carrer. A São Paulo, Pedreira també es va reunir amb membres de l’editorial Phorte, que té interès en traduir el llibre Ciència des del néixer. 49 + 1 propostes de lliure elecció (Graó) i en muntar un laboratori de ciència per a infants.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: UMANRESA 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Programa pioner per potenciar les competències emocionals al grau en Infermeria
ACTUALITAT
UManresa congela el preu de les matrícules per tercer curs consecutiu
ACTUALITAT
UManresa rep una nova edició de l’MBA de la Universidad Blas Pascal

ACTUALITAT
El Lab 0_6 obre inscripcions per al curs 2026-2027 i estrena col·laboració amb bonÀrea
ACTUALITAT
El manual Moulage para simulación clínica ja es pot adquirir en format imprès a Amazon
ACTUALITAT
La Sínia i Castellum guanyen els Premis La Ciència i l’Enginyeria i els Infants
La casa Lluvià amb la llum del sol de tarda
D’unicorns a gaseles: com se situa Catalunya entre les empreses que més creixen de l’Estat?
Cames cansades a l'estiu: 10 consells per a alleujar-les i alleugerir-les
Festivals ompliran l’estiu de cultura arreu de la demarcació de Barcelona
La darrera fase de les obres per transformar el carrer Guimerà arrencarà el dimarts 30 de juny
Treballs de Ferrocarrils de la Generalitat per millorar el Túnel de Santa Clara
Tornen els contacontes als barris de Solsona
Sant Fruitós incorpora dues obres de Coloma Medina al seu fons


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]