Dissabte 02 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El BAXI Manresa vol retrobar-se amb les bones sensacions rebent el Leyma Coruña
Els manresans tenen els dubtes d'Obasohan, Massa i Traoré. Els gallecs arriben amb la moral alta després d'una crucial victòria davant l'Hiopos Lleida.
El BAXI Manresa vol retrobar-se amb les bones sensacions rebent el Leyma Coruña.

Redacció/Sergi Vàzquez  
08/03/2025 14:25
L'ExpoBages es prepara per una nova edició a l'avinguda Universitària
El Torneig Lacetans 3x3 d'hoquei patins, torna a omplir el Pujolet
Solsona reforça el manteniment dels parcs infantils i espais verds
9è Festival d'Espectacles Art en Cicle
Aquest diumenge la Lliga Endesa reactiva el Nou Congost després d'un mes sense partits. El rival és el Leyma Coruña, un equip amb vells coneguts com Taylor o Álex Hernández, que torna al Nou Congost anys després. El BAXI Manresa afronta la jornada 22 de la Lliga Endesa amb ganes de retrobar-se amb el públic del Nou Congost un mes després del darrer partit. Els bagencs arriben havent perdut a Itàlia en la BCL i volent reafirmar la gran temporada que estan duent a terme. Els vermells tenen dubtes d'Obasohan, que arrossega el problema a la fàscia, Bodian Massa que té una tendinitis a l'Aquil·les que s'ha agreujat, mentre que Armel Traoré té molèsties al genoll.

Per la seva banda, el Leyma Coruña arriba en una situació diferent. L'equip de Diego Epifanio, un dels nouvinguts a la màxima categoria aquesta temporada, és el cuer amb 5 victòries i necessita sortir de la part baixa per seguir il·lusionant una ciutat que té bàsquet d'èlit per primera vegada. A les files dels taronges, dos coneguts: els bases Brandon Taylor i Álex Hernández, que torna per primera vegada al Nou Congost 10 anys després d'haver-ne marxat.

Diego Ocampo compareixia davant dels mitjans aquest divendres. El tècnic d'Ourense deia que «entre els 2 bases [Heurtel i Taylor] fan més de 15 assistències per partit i donen finalitzacions tant per als jugadors interiors com per als exteriors; generen avantatges però haurem d'enllaçar molts esforços per poder arribar a la lluita pel rebot; estem preparats per lluitar contra les adversitats i cal que tinguem un bon ànim per contagiar al públic, serà un partit d'èpica, de resiliència, de seguir... cal passar aquest moment».



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
ESPORTS
El Torneig Lacetans 3x3 d'hoquei patins, torna a omplir el Pujolet
ATLETISME
Soler, rumb a l'europeu de Birmingham en Marató
BÀSQUET
El BAXI Manresa rep una visita d'alta volada: el Valencia Basket

LA FOTO DEL DIA
Celebració de la lliga del Centre d'Esports
ESPORTS
L'Ajuntament de Manresa rep els campions del Centre d'Esports Manresa
ATLETISME
Resultats dispars per les dues formacions absolutes de l'Avinent
Vistes de la ciutat
9è Festival d'Espectacles Art en Cicle
Solsona reforça el manteniment dels parcs infantils i espais verds
L’Ajuntament de Castellbell i els Mossos d’Esquadra es reuneixen per fer seguiment de la seguretat
L'ExpoBages es prepara per una nova edició a l'avinguda Universitària
Manresa projectarà 'Els Girona', un documental que explora la nissaga de la burgesia catalana
El Torneig Lacetans 3x3 d'hoquei patins, torna a omplir el Pujolet
Com integrar-te en un equip nou


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]