Diumenge 25 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Nou cicle de conferències “Escola de famílies”
Les activitats són gratuïtes i obertes a totes les famílies, professorat i adolescents.
Nou cicle de conferències “Escola de famílies”.

CARDONA / Redacció/Sergi Vàzquez  
14/03/2025 13:17
Ampliaran la vorera del carrer Saclosa per millorar la connexió entre la plaça Catalunya i el centre
L'Associació Observatori Quico Mestres i l'Ajuntament de Manresa presenten un cicle d'actes
El Centre de Documentació Josep Maria Aloy incorpora tres nous membres
Avenç Nacionalista constitueix la seva executiva local a Manresa
L'Ajuntament de Cardona, de la mà de la regidoria de Salut i amb el CAP de Cardona, organitzen un Cicle de conferències per a famílies inclusiu dirigit als pares i mares, adolescents i professorat dels centres educatius que acollirà el Teatre Els Catòlics i el CAP.  La coordinació amb les escoles i amb els agents socials, i des de les consultes dels professionals del CAP, s'ha detectat una creixent preocupació respecte a l'ús de les xarxes socials, la percepció de l'autoimatge, problemes en l'alimentació, o micromasclismes en la infància i l'adolescència. 

El programa consta d'intervencions des de diferents àmbits amb els menors però habitualment s'arriba a la conclusió que si no es fa un treball amb les famílies, difícilment es podran millorar aquestes problemàtiques. L'acció comunitària amb els pares i mares paral·lelament amb els infants i joves hauria de permetre unes millores significatives.  

Programació 

La primera activitat, a càrrec de Juanjo Fernández Solà, professor i escriptor, tindrà lloc el dijous 20 de març a les 19h al Teatre Els Catòlics amb la conferència “30 manaments per tractar amb adolescents”. El seguirà un taller d’al·lèrgies i intoleràncies alimentàries a càrrec de la pediatra Marta Castillo i la infermera Núria Solanas, el dimarts 1 d’abril a les 15:15h al CAP Cardona.

Ja al mes de maig, el dimecres 14, el comunicador Enric Bastardas farà una conferència sobre xarxes socials a les 19h al Teatre Els Catòlics. Finalment, l’11 de juny la periodista Míriam Tirado farà una xerrada titulada “Límits conscients, com establir-los i créixer amb ells” a les 18h, també al Teatre Els Catòlics. El grup motor del projecte està format per diferents agents del territori: Ajuntament, CAP Cardona, escoles de primària, serveis socials i les associacions de familiars de l'alumnat (AFA).   
  
Els objectius són promoure la salut comunitària, la participació i l'interès de les famílies relacionats en la salut dels seus fills i filles, millorar els coneixements i les habilitats, promoure un espai de cohesió amb intercanvi d'experiències, debats, reflexió, compartir dubtes i aprenentatges entre les persones participants així com donar suport a les famílies entorn la salut i l'educació dels seus fills i filles.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARDONA   BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
El Consell Comarcal, els agents del territori i els 30 ajuntaments formalitzen un pacte
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós participa en el projecte europeu d’intercanvi juvenil "Llengües Vives"
SÚRIA
L'Ajuntament difon les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries

ST. FRUITÓS
La urbanització de les Brucardes estrena dos passos per facilitar el creuament dels esquirols
ST. FRUITÓS
Un tribut a ABBA inaugura el nou cicle Voilà! al Teatre de Sant Fruitós de Bages
ST. FRUITÓS
S’obren les inscripcions de la cinquena edició dels Premis Joan Burés i Vidal de dansa d’arrel
Canvi d'horari d'hivern
L'exposició fotogràfica de Tocats de Lletra celebra els vint anys
L'Associació Observatori Quico Mestres i l'Ajuntament de Manresa presenten un cicle d'actes
El Centre de Documentació Josep Maria Aloy incorpora tres nous membres
Una bona resposta en la proximitat i en la llunyania
Ampliaran la vorera del carrer Saclosa per millorar la connexió entre la plaça Catalunya i el centre
Avenç Nacionalista constitueix la seva executiva local a Manresa
Manresa-Ebro, Navàs-Gironella i Vilatorrada-Castelldefels, en directe a Esport Central


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]