Dimecres 30 de abril de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La diada esportiva universitària de Manresa creix amb nous esports en la seva tercera edició
La programació esportiva del matí a la zona del Congost continuarà a la tarda amb la diada cultural al campus universitari. Les competicions esportives del matí ja compten amb més de 400 persones inscrites i les inscripcions per a esports individuals continuen obertes.
La diada esportiva universitària de Manresa creix amb nous esports en la seva tercera edició. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez  
14/03/2025 13:24
L'Escola de Música del Conservatori obre la preinscripció per al nou alumnat el 12 de maig
L'Ajuntament programa un cicle de xerrades sobre consum adreçades a persones grans
Setmana d’activitats per a la gent gran del municipi
Les portes obertes d'UManresa mostraran la nova Clínica Odontològica
La tercera diada esportiva universitària que se celebrarà el 3 d’abril a la zona del Congost al matí, continuarà amb tot un seguit d’activitats lúdiques i culturals de tarda a les instal·lacions de la UPC-Manresa. Es tracta d’una iniciativa dels estudiants universitaris, que comptarà amb músic a, jocs i altres activitats que contribuiran a enfortir l’objectiu de la diada: promoure un espai de trobada i relació de les comunitats universitàries i d’estudis superiors del Bages més enllà de les aules, amb l'esport com a fil conductor.

Més de 400 persones de la comunitat universitària de Manresa i de cicles formatius de grau superior s’han inscrit fins ara a les diferents competicions de la diada esportiva universitària del pròxim 3 d’abril. La xifra encara pot augmentar, ja que les inscripcions individuals continuen obertes fins el dia 24 de març. Les inscripcions al pickleball –un esport similar al pàdel- han tornat a ser un èxit i es consolida com una de les activitat més atractives de la diada.

A més, aquest any s’incorpora el touch rugby i la petanca entre les propostes en modalitat d’equip. A més a més, la diada esportiva comptarà amb competicions de futbol 7x7, bàsquet 3x3 i vòlei 4x4, així com amb una cursa de 3.000 metres i dues activitats dirigides, una amb suport musical i una altra de control postural i relaxació.

La diada esportiva començarà a les 8 h amb l’acollida de les persones participants i la distribució dels paquets de benvinguda, i finalitzarà a les 14.30 h. Per primer cop, en aquesta edició els paquets de benvinguda també es podran recollir el dia abans al Campus. La diada esportiva comptarà amb un servei de barra d’entrepans i begudes a càrrec de la comunitat d’estudiants de la UManresa. També s’anunciarà l’aportació econòmica corresponent a l’euro solidari de la inscripció que aquest any és en benefici de la Marató de TV3, que ha estat dedicada a les malalties respiratòries.

Cultura a la tarda, festa a la nit

La diada esportiva tindrà continuïtat a la tarda amb la diada cultural al campus universitari, a les instal·lacions de la UPC-Manresa. Allà, tindran lloc tot un seguit d’activitats lúdiques i culturals programades per estudiants. El programa inclou propostes diverses com un espai de jocs de taula i de vídeojocs, un certamen de dibuix i pintura ràpida i un tast de cerveses, entre d’altres. A partir de les 20 h se celebrarà un sopar popular al pati i la jornada es tancarà amb un bingo popular. La diada cultural comptarà amb un servei de barra a càrrec de la comunitat d’estudiants de la UPC-Manresa.

L’Oficina Jove del Bages serà present a la diada

L’Oficina Jove del Bages aprofitarà la diada esportiva per apropar-se a la comunitat universitària. S’ubicarà a la zona d’acollida des d’on proporcionarà informació i resoldrà dubtes sobre els serveis que ofereix relacionats amb salut, habitatge, formació, treball i mobilitat internacional, entre d’altres. En aquest mateix espai, també hi haurà un servei de música en viu durant tota la diada.

La diada esportiva universitària és organitzada per l’Ajuntament de Manresa, la UManresa-FUB, la UPC Manresa i la JOVIAT amb l’objectiu de promoure un espai de trobada i relació de les comunitats universitàries i d’estudis superiors de la comarca en un entorn de promoció d’un estil de vida activa i d’hàbits saludables.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: DIADA ESPORTIVA UNIVERSITÀRIA   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
L'Escola de Música del Conservatori obre la preinscripció per al nou alumnat el 12 de maig
MANRESA
L'Ajuntament programa un cicle de xerrades sobre consum adreçades a persones grans
LA FOTO DEL DIA
Els sortidors de Manresa tornen a estar plens d'aigua

LA FOTO DEL DIA
La fotografia de l'apagada quedarà per la història
MANRESA
Manresa realitzarà campanyes d'inspecció de consum de caràcter sancionador
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa inicia la reurbanització del carrer Santa Maria
Els sortidors de Manresa tornen a estar plens d'aigua
Xerrada de David Bueno a Solsona sobre el cervell dels preadolescents i adolescents
L'Escola de Música del Conservatori obre la preinscripció per al nou alumnat el 12 de maig
L'Ajuntament programa un cicle de xerrades sobre consum adreçades a persones grans
Setmana d’activitats per a la gent gran del municipi
Les portes obertes d'UManresa mostraran la nova Clínica Odontològica
Arriba el FABA 2025: música, art i metamorfosi a Manresa
TecnoConverting i Pilarín Bayés s’uneixen per lluitar contra les tovalloletes


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]