Els manresans no varen estar al nivell ni a l´alçada de la duresa i agresivitat d´alguns jugadors rivals com es el cas dels germans Lozano, ex jugadors del Manresa i que en molts moments es varen jugar l´expulssió davant la permisivitat del col.legiat. Un altre factor advers ho es aquest tipus de normativa en que aquesta eliminatoria es juga a crono corregut.
Del partit, només començar els salouencs han obert el marcador i d´aqui fins al descans han existit diferents alternatives amb possessió manresana amb ocasions clares desperdiciades. Només sortir a la segona part arribat el segon gol local. Els manresans redueixen diferències per entrar al partit pero ràpidament el Salou fa el tercer.
Covisa Manresa es refà amb un segón gol amb un gol per sota els manresans van pel joc de cinc i a la primera reben el quart gol. Amb ocasions visitants amb aquest sistema,els del Bages fan la sisena falta fet que aprofitem els locals des dels deu metres. Partit per oblidar. Ara caldrà centrar-se en la lliga i els jugadors donar un pas endavant.