Dimecres 30 de abril de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Consell Comarcal del Bages atén 1.165 reclamacions de Consum
Coincidint amb el Dia Mundial del Consumidor, 15 de març, el Consell Comarcal del Bages ha publicat les dades de les reclamacions ateses des del servei comarcal de Consum, amb conveni amb l’Agència Catalana del Consum, durant el darrer any, l’àrea de defensa dels drets de les persones consumidores a la comarca.
El Consell Comarcal del Bages atén 1.165 reclamacions de Consum. Foto: CCB

BAGES / Redacció/Sergi Vàzquez  
15/03/2025 11:14
L'Escola de Música del Conservatori obre la preinscripció per al nou alumnat el 12 de maig
L'Ajuntament programa un cicle de xerrades sobre consum adreçades a persones grans
Setmana d’activitats per a la gent gran del municipi
Les portes obertes d'UManresa mostraran la nova Clínica Odontològica
Segons les dades, l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC) del Bages ha estat la que més reclamacions ha gestionat durant el 2024 a tota la província de Barcelona, amb un total de 1.165 reclamacions tramitades i 1.971 consultes ateses. Aquestes xifres situen el Bages com el Consell Comarcal que més atencions i reclamacions ha atès, consolidant-lo com un referent en matèria de defensa dels drets dels consumidors. En el marc de la Catalunya Central, la diferència és significativa ja que el Bages dobla el nombre de reclamacions gestionades respecte al segon consell comarcal amb més activitat en aquest àmbit, l’Anoia.

El sector que ha generat més reclamacions ha estat el dels serveis de subministraments bàsics, especialment els de llum i gas, que representen una part significativa del total de reclamacions gestionades. Les incidències vinculades als serveis bancaris, financers i d’assegurances han estat també un focus important d’atenció per part de l’oficina, seguides de les que tenen a veure amb serveis de telecomunicacions, com la telefonia fixa, la mòbil i Internet.

L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor del Bages reitera la seva voluntat de seguir “donant suport” als i les consumidores i el Conseller Comarcal responsable, Salvador Busquets, ha assegurat que “les xifres del darrer any avalen la tasca del Consell i de Consum garantint la defensa dels drets i oferint una atenció i assessorament per part de l’administració a les persones consumidores  així com promovent un consum responsable i informat”.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CONSELL COMARCAL DEL BAGES   CONSUM 
També et pot interessar:
MANRESA
L'Ajuntament programa un cicle de xerrades sobre consum adreçades a persones grans
BAGES
El Consell Comarcal del Bages estrena un sistema pioner per localitzar habitatges aïllats
BAGES
El Consell d’Alcaldesses i Alcaldes també reclama a Educació que pagui el sobrecost del transport escolar

BAGES
El Parlament aprova reclamar a Educació que pagui aquest any el cost del transport escolar
BAGES
El Consell Comarcal inicia un cicle de xerrades per informar sobre el Nou Reglament d’Estrangeria
BAGES
El President del Consell Comarcal dina per sorpresa als menjadors escolars del Bages
Els sortidors de Manresa tornen a estar plens d'aigua
Xerrada de David Bueno a Solsona sobre el cervell dels preadolescents i adolescents
L'Escola de Música del Conservatori obre la preinscripció per al nou alumnat el 12 de maig
L'Ajuntament programa un cicle de xerrades sobre consum adreçades a persones grans
Setmana d’activitats per a la gent gran del municipi
Les portes obertes d'UManresa mostraran la nova Clínica Odontològica
Arriba el FABA 2025: música, art i metamorfosi a Manresa
TecnoConverting i Pilarín Bayés s’uneixen per lluitar contra les tovalloletes


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]