Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Manresa impulsa la indústria creativa amb un nou cicle de trobades professionals inspiradores
El cicle inclou quatre xerrades protagonitzades per professionals que donaran a conèixer els seus projectes creatius i experiències a altres persones que també treballen en el sector. L’objectiu del cicle és dinamitzar i fer visible la indústria creativa del Bages.
Marta Albet dinamitzarà el tancament del cicle amb una dinàmica de networking.

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez  
16/03/2025 13:38
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme, visita Sallent
L’Ajuntament de Manresa iniciarà el pròxim dimarts 18 de març un nou cicle de trobades de professionals de la indústria creativa de la comarca amb l’objectiu de donar a conèixer projectes inspiradors i intercanviar experiències. El cicle es presenta com una oportunitat per donar visibilitat a aquest sector i at reure talent jove al Bages. Per assistir a les trobades, cal inscriure-s’hi.

El cicle de xerrades és una de les accions promogudes pel servei municipal ProManresa amb la intenció d’impulsar les indústries creatives a Manresa i comarca i crear un ambient en què professionals del sector es puguin conèixer, trobar complicitats i intercanviar experiències i projectes que inspirin, que obrin portes a noves idees. Per tal d’acompanyar aquestes empreses en el seu desenvolupament i creixement, ProManresa ha programat quatre trobades inspiradores:

18 de març | De 10 a 12 h
Com passar de la idea al producte i introduir-lo al mercat. Amb Joana Tobias i Esther Martínez, fundadores d’Èter Ceràmica i Ivan Tapia. Fundador Cocolisto.

27 de març | De 9.30 a 11 h
La venda a les administracions, consideracions a tenir en compte i com enfocar-la. Amb Martí Ferrer. Cofundador de Gaudire.

3 d'abril | De 9.30 a 11 h
L'art de connectar. Guanyar visibilitat i crear comunitat a les xarxes socials. Amb Maria Picassó. Arquitecta i il·lustradora. Amb la col·laboració del COAC.

11 d'abril | De 9.30 a 12 h
Posem so a les imatges? El poder de la música en la comunicació audiovisual. Amb Miquel Coll. Músic.

25 d’abril | De 12 a 14 h
Vermut & Connexions al TRSG. Tancament del cicle amb una dinàmica de networking dinamitzada per Marta Albet.

Les trobades són obertes a tothom, si bé tenen un aforament limitat i, per tant, cal inscriure’s amb antelació. A l’hora d’apuntar-se, es donarà prioritat a les empreses vinculades a la indústria creativa i cultural (arts visuals, arts escèniques, audiovisuals, disseny, arquitectura, artesania, serveis creatius i mitjans interactius, entre altres).

A banda d’ajudar les empreses creatives a fer-se visibles, ProManresa també té per objectiu crear un entorn que disposi de tots els elements necessaris perquè s’hi puguin du a terme i fer créixer projectes relacionats amb la indústria creativa. En aquest sentit, ProManresa ofereix acompanyament personalitzat i gratuït als professionals que hi vulguin consolidar o fer créixer el seu projecte. La iniciativa tindrà continuat amb un nou cicle abans de l’estiu, i dos cicles més, també de trobades inspiradores, ja de cara a la tardor i a l’hivern.

Premis Notworking

El pròxim  21 de març a les 19.30 h,  l'Ajuntament de Manresa col·laborarà en l'edició dels Premis Notworking, una aposta innovadora que trenca els esquemes dels tradicionals esdeveniments de networking. Tot i ser una gala de premis, l'objectiu principal és celebrar el talent creatiu a través d’un ambient de festa i connexió, on els participants podran establir lligams. El lliurament de premis acollirà sobretot professionals autònoms i petites empreses relacionades amb el sector audiovisual, disseny i comunicació, un àmbit creixent i fonamental per al teixit empresarial del territori. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: INDÚSTRIA CREATIVA   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
FUTBOL
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
ACTUALITAT
La Cambra de Manresa celebra 120 anys reivindicant talent, indústria i futur

MANRESA
'MicroObert' al Mercat Puigmercadal
ACTUALITAT
Sarsa Manresa, Sarauto i Ausa cedeixen material de l’Institut Lacetània
ACTUALITAT
Èxit de participació a la 9a edició del Fòrum Universitat Empresa de la UPC Manresa 2026
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Apps imprescindibles per organitzar un viatge perfecte
El primer equip del CE Manresa amb la copa
20 anys des que els Chupa Chups van deixar de ser catalans
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
El projecte de renovació de la plaça d’Aguilar, premiat al certamen estatal de la Casa de l’Arquitectura
Les Nits de la Duquessa presenta la seva edició 2026 amb dos concerts únics
'Ofici i activisme': Miriam Ponsa porta a la Sala Gran del Casino 25 anys de trajectòria


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]