Divendres 18 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós de Bages s'adhereix un any més a la campanya de sensibilització , l'Hora del Planeta
Aquest dissabte 22 de març Sant Fruitós de Bages realitzarà un any més una apagada de llums dels punts més emblemàtics del municipi, un acte simbòlic en el marc de la iniciativa L’hora del Planeta.
Sant Fruitós de Bages s'adhereix un any més a la campanya de sensibilització mediambiental, l'Hora del Planeta.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
19/03/2025 15:10
Esport Central retransmetrà en directe el partit entre la UE Cornellà i el CE L’Hospitalet
Les Biblioteques de Manresa i el Centre d'Estudis del Bages presenten l'exposició 'Recordem Manresa'
Castellbell i el Vilar aprofitarà les 540 butaques del Teatre Kursaal
El 9è Solxicsona presenta novetats de literatura, ràdio i ciència
Concretament, des de 2/4 de 9 i fins a 2/4 de 10 del vespre, els llums de l'església de La Sagrera i del parc del Bosquet s’apagaran com a mesura de sensibilització vers el canvi climàtic. La campanya Hora del Planeta va néixer a Sydney l'any 2007 com un gest simbòlic per sensibilitzar la societat sobre el canvi climàtic, consistint a apagar les llums d’edificis i monuments durant una hora. Des de llavors, aquesta acció s’ha convertit en un dels moviments ambientals més grans del món, amb la participació de més de 200 països.

Sant Fruitós de Bages s'ha adherit a aquesta iniciativa cada any des de 2015, i enguany no serà una excepció. Des de l'Ajuntament fem una crida a la ciutadania perquè se sumi a aquesta acció simbòlica apagant les llums de les seves cases i establiments durant aquest temps, i així mostrar el seu compromís amb la protecció del planeta.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITÓS   BAGES  
També et pot interessar:
BAGES
Castellbell i el Vilar aprofitarà les 540 butaques del Teatre Kursaal
ST. FRUITÓS
La Policia Local intensifica el control dels patinets elèctrics
ST. FRUITÓS
Convocatòria de beques per a joves esportistes

BAGES
Castellbell i el Vilar tanca la temporada d’estiu de les piscines municipals
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament millora el clavegueram del polígon Sant Isidre per augmentar la capacitat hidràulica
POLÍTICA
ERC Bages reivindica les 18 noves expedicions a la línia Manresa-UAB
Covisa Manresa comença aquest dissabte una de les lligues més igualades i imprevisibles
Tot comprant entrades per espectacles del Kursaal
L'Ajuntament de Manresa homenatja Maria Acuña González amb motiu del seu centenari
Ramon Madaula porta aquest diumenge al teatre Conservatori ‘Loop’
La cantant i trompetista Alba Careta presentarà aquest dissabte al teatre Conservatori el quart àlbum
L'equip itinerant de la Síndica de Greuges atendrà consultes i queixes a Manresa el 8 d'octubre
Les Biblioteques de Manresa i el Centre d'Estudis del Bages presenten l'exposició 'Recordem Manresa'
Castellbell i el Vilar aprofitarà les 540 butaques del Teatre Kursaal


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]