Dimecres 30 de abril de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El BAXI Manresa visita un Baskonia que necessita remuntar posicions
Els bascos arriben a la jornada 24 amb la vista posada a escalar per ser en posicions de play-off. El BAXI Manresa no podrà comptar amb Traoré ni amb Hunt, lesionats.
El BAXI Manresa visita un Baskonia que necessita remuntar posicions.

Redacció/Sergi Vàzquez  
21/03/2025 14:32
L'Escola de Música del Conservatori obre la preinscripció per al nou alumnat el 12 de maig
L'Ajuntament programa un cicle de xerrades sobre consum adreçades a persones grans
Setmana d’activitats per a la gent gran del municipi
Les portes obertes d'UManresa mostraran la nova Clínica Odontològica
Aquest divendres al migdia l'expedició del BAXI Manresa surt cap a Vitòria. Els homes de Diego Ocampo volen sorprendre un dels grans de la Lliga Endesa a la seva pista. El Baskonia de Pablo Laso s'ha vist mb més dificultats de les habituals per ser entre els primers classificats i pretén ser més amunt. El BAXI Manresa se'n va a Vitòria amb la baixa de Cameron Hunt i recuperant Jaume Sorolla per a la convocatòria. Els del Bages volen seguir sent competitius davant de tots els equips tot i les dificultats afegides que suposen les lesions i l'atapeït calendari de viatges d'aquest mes de març. Cameron Hunt té una lesió a la inserció de la cresta íliaca de l'oblic intern i estarà descartat. Qui sí que s'afegeix a l'expedició manresana és Jaume Sorolla, ja entrenant i recuperat. Els vermells volen defensar la seva posició privilegiada davant d'un dels grans.

El Baskonia, dirigit per Pablo Laso i amb el conegut Chima Moneke al seu 'roster', serà un rival dur. Els vitorians juguen aquest dijous un important partit d'Eurolliga per tenir opcions de ser al play-off de la competició continental. Situació paral·lela a la Lliga Endesa, on els blau-grana també volen recuperar terreny i col·locar-se en les vuit primeres posicions. Tiben del carro al Buesa Arena Chima Moneke i el capità Tadas Sedekerskis, en un equip ple de talent amb Forrest, Hall, Baldwin, Rogkavopoulos o Howard. Diego Ocampo deia davant dels mitjans que «bàsicament tenen 5 jugadors per sobre de 10 o 11 punts, els seus percentatges de 2 i de 3 són impressionants; jugadors com Moneke que juguen a prop de la cistella, que juguen 1 contra 1 o que està tirant molt bé de 3; porten diversos partits tant a l'acb com a l'Eurolliga competint i guanyant; sempre competeixen, ho faran avui i contra nosaltres estaran centrats».



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
FUTBOL
El Centre d'Esports Manresa queda fora del play-off
ATLETISME
Meritxell Soler puja al podi a Rabat
ALTRES ESPORTS
El Club Tir Precisió Manresa participa a la Copa del Rei de BR-50

ATLETISME
L'Avinent femení presenta a Osca les seves opcions a l'ascens
WATERPOLO
Malgrat el gol d’A Serracanta, que posava per davant a les manresanes, les del Vallès van reaccionar FOTO
FUTBOL
El Covisa Manresa guanya el Playas de Castellón, però no convenç
Els sortidors de Manresa tornen a estar plens d'aigua
Xerrada de David Bueno a Solsona sobre el cervell dels preadolescents i adolescents
L'Escola de Música del Conservatori obre la preinscripció per al nou alumnat el 12 de maig
L'Ajuntament programa un cicle de xerrades sobre consum adreçades a persones grans
Setmana d’activitats per a la gent gran del municipi
Les portes obertes d'UManresa mostraran la nova Clínica Odontològica
Arriba el FABA 2025: música, art i metamorfosi a Manresa
TecnoConverting i Pilarín Bayés s’uneixen per lluitar contra les tovalloletes


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]