En aquesta trobada, peticionada per l’Ajuntament, hi han participat l’alcalde, Joan Carles Batanés, els tècnics municipals, els responsables d’explotació i servei de la companyia a la Catalunya Central i també representants de l’associació de veïns qui hi han estat convidats, per l’Ajuntament, com a part afectada. Durant la reunió, des de l’Ajuntament s’ha exigit a l’empresa que no es repeteixin aquests talls que ocasionen tants maldecaps als veïns i que es garanteixi un servei de qualitat a la urbanització, fet que han respost comprometent-se únicament a minimitzar la durada dels talls, sempre que sigui possible.
Vista aquesta resposta, des de l’Ajuntament s’ha reclamat a la companyia estar informats prèviament cada vegada que es produeixi una incidència en el servei, per tal de poder fer-ne un seguiment, mantenir informats els veïns i poder treballar per exigir un servei eficaç. Paral·lelament, E-Distribución també s’ha retractat sobre les declaracions fetes en un mitjà comarcal el passat 11 de març, on asseguraven que van presentar fa dos anys un pla de millora a l’Ajuntament, i que restava pendent de ser validat. Durant la trobada l’empresa també ha recalcat la importància que els afectats comuniquin qualsevol incidència a través del telèfon gratuït d’avaries, 800 760 706, per tal de facilitar una resposta més àgil i efectiva. Davant de les respostes rebudes per part de d’E-Distribución Redes Digitales , l’Ajuntament estarà emetent i mantindrà un pols amb l’empresa a fi que no es produeixin talls en el servei i es garanteixi un servei de qualitat.