Dimecres 15 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Cardona acollirà la 1a edició de la cursa de Gravel Via Salària
Serà el 6 d'abril i transcorrerà per pistes, camins rurals i trams tècnics.
Serà el 6 d'abril i transcorrerà per pistes, camins rurals i trams tècnics.

CARDONA / Redacció/Sergi Vàzquez  
26/03/2025 15:10
Es mantenen les alertes del PROCICAT per calor intensa i de l'INFOCAT
Un de cada tres cellers del Pla de Bages rep 10.000 visitants anuals
La Catalunya Central, present als Premis Pimec
Els infants de 0 a 3 anys desenvolupen pensament científic
Cardona es convertirà en un nou escenari del ciclisme de gravel el pròxim 6 d'abril de 2025 amb la celebració de la Via Salària. Una cursa organitzada per la Penya Ciclista Mundo i puntuable per a la Copa Catalana de Gravel. L'esdeveniment està adreçat als amants de la bicicleta de gravel afiliats a la Federació Catalana de Ciclisme i s’espera la participació de ciclistes d’arreu del territori. Aquests tindran l’oportunitat de gaudir d’un recorregut exigent de 105 km i +1600m de desnivell pels voltants de Cardona. La ruta transcorrerà per pistes, camins rurals i trams tècnics. A més, en alguns trams, es podrà gaudir de les vistes de la muntanya de sal, del castell i del patrimoni natural i històric de la zona. Trobareu tota la informació detallada i el formulari d'inscripcions aquí.

Copa Catalana de Gravel

La Copa Catalana de Gravel és una competició formada per cinc proves de gravel autèntic, amb normativa de la Federació Catalana de Ciclisme. Actualment, s'està consolidant com una de les competicions més prestigioses del ciclisme de gravel amb l’objectiu de promoure aquesta disciplina i oferir una experiència competitiva d’alt nivell. La temporada va iniciar-se a Bescanó el passat 9 de febrer de 2025 i seguirà amb les proves de Cardona, Agramunt, Sant Vicenç dels Horts i Collbató.

Penya Mundo Ciclista de Cardona

La Penya Mundo Ciclista de Cardona és una entitat fundada l’any 1983 compromesa amb la promoció local del ciclisme. Amb la celebració de la Via Salària, reafirma el seu compromís amb el foment i promoció de la pràctica del ciclisme en totes les seves modalitats al nostre territori. Cardona és una de les destinacions de la comarca del Bages amb grans atractius culturals com el Castell, la Muntanya de Sal i el seu Centre Històric. Aquest esdeveniment no només permet als participants gaudir de l’esport, sinó també descobrir nous indrets, camins i pistes que gaudiran de valent damunt la bicicleta. També ofereix l’ oportunitat de connectar amb la gastronomia i el comerç local de Cardona. Aquest esdeveniment compta amb la col·laboració de: Ajuntament de Cardona, Vèrtex 360 Esport, UManresa, Trek, Bicis Farràs, Avanti Estació de Serveis, El Centru, El Menut de la Bauma, Tort Factories, Cal Pepitu, Cafès Gener i Geoss.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARDONA   BAGES   CURSA  
També et pot interessar:
BAGES
Un de cada tres cellers del Pla de Bages rep 10.000 visitants anuals
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebra el segon Esmorzar Empresarial de l'any
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament realitza treballs de reordenació viària al polígon industrial El Grau

ST. VICENÇ
La Medalla de Sant Vicenç ret homenatge a l’il·lustrador Jordi Viladoms i al gestor públic Pere Guiu
ST. FRUITÓS
Les Brucardes celebra la seva Festa Major amb propostes d'esport i oci
BAGES
La DO Pla de Bages brilla als Premis Vinari amb les seves bombolles
La Festa Major de Súria acaba amb una bona resposta de públic
Un assaig del Retaule del Flautista
La CUP-Fem Manresa reclamarà al ple retirar asfalt de la plaça Neus Català
La Catalunya Central, present als Premis Pimec
Sant Fruitós de Bages celebra el segon Esmorzar Empresarial de l'any
Es mantenen les alertes del PROCICAT per calor intensa i de l'INFOCAT
L'enginyera aeroespacial Estel Blay Carreras serà la pregonera de la Festa Major de Manresa
Un de cada tres cellers del Pla de Bages rep 10.000 visitants anuals


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]