Dimecres 03 de desembre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Cardona acollirà la 1a edició de la cursa de Gravel Via Salària
Serà el 6 d'abril i transcorrerà per pistes, camins rurals i trams tècnics.
Serà el 6 d'abril i transcorrerà per pistes, camins rurals i trams tècnics.

CARDONA / Redacció/Sergi Vàzquez  
26/03/2025 15:10
L'Ajuntament de Manresa impulsa les tasses del llibre 'El Parlar de Manresa' com el regal de Nadal
Surt al mercat VinculApp, l’aplicació que connecta famílies, professionals i recursos
L’Ajuntament de Solsona aprova el seu pressupost més elevat
MoMa Espai Cultural arrenca el nou curs amb una programació de 17 tallers
Cardona es convertirà en un nou escenari del ciclisme de gravel el pròxim 6 d'abril de 2025 amb la celebració de la Via Salària. Una cursa organitzada per la Penya Ciclista Mundo i puntuable per a la Copa Catalana de Gravel. L'esdeveniment està adreçat als amants de la bicicleta de gravel afiliats a la Federació Catalana de Ciclisme i s’espera la participació de ciclistes d’arreu del territori. Aquests tindran l’oportunitat de gaudir d’un recorregut exigent de 105 km i +1600m de desnivell pels voltants de Cardona. La ruta transcorrerà per pistes, camins rurals i trams tècnics. A més, en alguns trams, es podrà gaudir de les vistes de la muntanya de sal, del castell i del patrimoni natural i històric de la zona. Trobareu tota la informació detallada i el formulari d'inscripcions aquí.

Copa Catalana de Gravel

La Copa Catalana de Gravel és una competició formada per cinc proves de gravel autèntic, amb normativa de la Federació Catalana de Ciclisme. Actualment, s'està consolidant com una de les competicions més prestigioses del ciclisme de gravel amb l’objectiu de promoure aquesta disciplina i oferir una experiència competitiva d’alt nivell. La temporada va iniciar-se a Bescanó el passat 9 de febrer de 2025 i seguirà amb les proves de Cardona, Agramunt, Sant Vicenç dels Horts i Collbató.

Penya Mundo Ciclista de Cardona

La Penya Mundo Ciclista de Cardona és una entitat fundada l’any 1983 compromesa amb la promoció local del ciclisme. Amb la celebració de la Via Salària, reafirma el seu compromís amb el foment i promoció de la pràctica del ciclisme en totes les seves modalitats al nostre territori. Cardona és una de les destinacions de la comarca del Bages amb grans atractius culturals com el Castell, la Muntanya de Sal i el seu Centre Històric. Aquest esdeveniment no només permet als participants gaudir de l’esport, sinó també descobrir nous indrets, camins i pistes que gaudiran de valent damunt la bicicleta. També ofereix l’ oportunitat de connectar amb la gastronomia i el comerç local de Cardona. Aquest esdeveniment compta amb la col·laboració de: Ajuntament de Cardona, Vèrtex 360 Esport, UManresa, Trek, Bicis Farràs, Avanti Estació de Serveis, El Centru, El Menut de la Bauma, Tort Factories, Cal Pepitu, Cafès Gener i Geoss.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARDONA   BAGES   CURSA  
També et pot interessar:
SANTPEDOR
La línia de bus Santpedor - Manresa recupera el seu recorregut habitual
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages inaugura aquest cap de setmana el Mercat de Nadal
ST. FRUITÓS
El darrer CineXic de l’any porta a Sant Fruitós de Bages “L’incident alienígena del petit Alan”

ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages impulsa un joc de pistes familiar ambientat en la temàtica del caganer
SÚRIA
Súria tanca el programa d'activitats del 25-N
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages acull la mostra “Biblioteca d’artistes”, creada pels usuaris d’AMPANS
Un capvespre des del Parc de Puigberenguer
Surt al mercat VinculApp, l’aplicació que connecta famílies, professionals i recursos
Balanç de la sinistralitat a la xarxa viària catalana fins al 30 de novembre
Sant Fruitós de Bages impulsa un joc de pistes familiar ambientat en la temàtica del caganer
El darrer CineXic de l’any porta a Sant Fruitós de Bages “L’incident alienígena del petit Alan”
El Casino de Calaf presenta tres propostes culturals per al pont de desembre
L'Ajuntament de Manresa impulsa les tasses del llibre 'El Parlar de Manresa' com el regal de Nadal
L'Ajuntament actua contra la processionària dels pins i l'assecada dels xiprers de Manresa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]