Divendres 16 de gener de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Cicle majors de 65 anys portarà aquest dimecres al Kursaal el concert de l’Orquestra Metropol
Un concert dirigit amb músiques de festa major dirigit per Joan Manel Margalef Ayet.
El Cicle majors de 65 anys portarà aquest dimecres al Kursaal el concert de l’Orquestra Metropol.

CULTURA / Redacció/Jordi Preñanosa  
01/04/2025 13:57
Manresa atorga el segell d'excel·lència sanitària a 19 restaurants i per primer cop a 6 pastisseries
Manresa presentarà a Fitur Madrid les novetats del Camí Ignasià com a destí turístic
Solsona renova la senyalització de les masies del Vinyet
La Fundació ”la Caixa” promou la reeducació de la dislèxia a Manresa
La Sala Gran del Kursaal acollirà aquest dimecres, 2 d’abril a les 6 de la tarda, un concert a càrrec de l’Orquestra Metropol amb un programa de músiques de festa major. L’espectacle, per al qual a hores d’ara queden molt poques entrades, es podrà veure dins del Cicle per a majors de 65 anys. L’Orquestra Metropol és reconeguda com una de les grans orquestres de festa major del nostre país. Amb una formació de dotze músics i cinc cantants, cada temporada ofereix un nou concert i incorpora els èxits del moment, sense oblidar els grans temes de tots els temps.

Ara arriben per primera vegada al Kursaal, sota la direcció musical de Joan Manel Margalef Ayet, per oferir un viatge als temples de la música lírica i operística. Faran parada a Broadway per viure musicals mítics i els cabarets més atrevits. Passaran pel Far West per homenatjar dos dels grans compositors de bandes sonores dels nostres temps: Enrio Morricone (El bo, el lleig i el dolent) i Nino Rota (‘El Padrino’). Acabaran el viatge amb sardanes, sarsueles en català, música inoblidable i algunes sorpreses!

El concert d’aquest dimecres a la Sala Gran comptarà amb les veus solistes Jordi Velàzquez (tenor), Paula Costes (soprano), Giorgio Elmo (tenor), Nerea Garcia (mezzosoprano) i David Bonilla (baríton). Les entrades per assistir al concert de l’Orquestra Metropol tenen un preu de 18€ (15€ carnet Galliner i menors de 30 anys; 6€ per a majors de 65 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal o per internet a www.kursaal.cat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: KURSAAL   CULTURA   GENT GRAN 
També et pot interessar:
CULTURA
Suu s’estrena aquest divendres al Kursaal amb la presentació de ‘Material sensible’
CULTURA
A la venda una segona sessió del monòleg ’Escocía’ de Txabi Franquesa, programada el 21 de març
CULTURA
L’espectacle d’improvisació ‘Assassinat al club’ arriba aquest dijous a la Sala Petita del Kursaal

CULTURA
El Kursaal acollirà diumenge un concert solidari amb artistes del Bages
CINEMA
El Documental del Mes torna amb la projecció d’‘Estimada flor’ de Paolo Cognetti
CULTURA
La banda de violoncels elèctrics Northern Cellos aquest divendres al Kursaal
Un capvespre al Parc de la Seu
Dos triatletes del CN Manresa pugen al podi a la XVI Duatló de Granollers del Circuit de Barcelona
Solsona aprova unànimement l’acceptació de la subvenció del Pla de barris
Programació de la Festa Major de Sant Sebastià a Súria
Manresa atorga el segell d'excel·lència sanitària a 19 restaurants i per primer cop a 6 pastisseries
Manresa presentarà a Fitur Madrid les novetats del Camí Ignasià com a destí turístic
Solsona renova la senyalització de les masies del Vinyet
La Fundació ”la Caixa” promou la reeducació de la dislèxia a Manresa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]