La Sala Gran del Kursaal acollirà aquest dimecres, 2 d’abril a les 6 de la tarda, un concert a càrrec de l’Orquestra Metropol amb un programa de músiques de festa major. L’espectacle, per al qual a hores d’ara queden molt poques entrades, es podrà veure dins del Cicle per a majors de 65 anys. L’Orquestra Metropol és reconeguda com una de les grans orquestres de festa major del nostre país. Amb una formació de dotze músics i cinc cantants, cada temporada ofereix un nou concert i incorpora els èxits del moment, sense oblidar els grans temes de tots els temps.
Ara arriben per primera vegada al Kursaal, sota la direcció musical de Joan Manel Margalef Ayet, per oferir un viatge als temples de la música lírica i operística. Faran parada a Broadway per viure musicals mítics i els cabarets més atrevits. Passaran pel Far West per homenatjar dos dels grans compositors de bandes sonores dels nostres temps: Enrio Morricone (El bo, el lleig i el dolent) i Nino Rota (‘El Padrino’). Acabaran el viatge amb sardanes, sarsueles en català, música inoblidable i algunes sorpreses!
El concert d’aquest dimecres a la Sala Gran comptarà amb les veus solistes Jordi Velàzquez (tenor), Paula Costes (soprano), Giorgio Elmo (tenor), Nerea Garcia (mezzosoprano) i David Bonilla (baríton). Les entrades per assistir al concert de l’Orquestra Metropol tenen un preu de 18€ (15€ carnet Galliner i menors de 30 anys; 6€ per a majors de 65 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal o per internet a
www.kursaal.cat.