Dilluns 20 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Nova edició de la formació per donar suport en la transició cap a la jubilació
L’objectiu de la doble sessió formativa és orientar a les persones en el moment de finalitzar l’etapa laboral.
Nova edició de la formació per donar suport en la transició cap a la jubilació. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez  
03/04/2025 15:27
Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
L’Associació de Veïns de la Carretera de Santpedor impulsa una campanya
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
L’Ajuntament de Manresa ha organitzat una nova edició de la formació per donar suport en la transició cap a la jubilació adreçada a persones que es troben ja en l’inici d’aquesta etapa o encaren el final de la seva vida laboral. Es tracta d’un moment, en el qual els canvis de rutina, si no van acompanyats d’una bona planificació, poden provocar malestar per motius diversos. Aquesta és la segona edició d’aquesta fo rmació, després de la feta el passat mes de desembre. Aquesta nova edició està adreçada principalment a personal del món de la salut, les cures i residències, tot i que també està obert a les altres professions.

En aquesta ocasió, la formació es portarà a terme els dies 9 i 30 d’abril, de les 15 a les 19 h, a Sala Gòtica de l’Hospital de Sant Andreu. Les inscripcions, que són gratuïtes, es poden fer a través d’aquest enllaç, per Whattsapp al 608 33 23 03 o al correu electrònic oficinapersonesgrans@ajmanresa.cat.

Amb aquesta formació es vol facilitar a les persones participants eines d’autoconeixement per realitzar una bona adaptació al canvi i mantenir una bona salut emocional, física i social. També s’abordaran els nous usos del temps, i també les qüestions econòmiques i jurídiques per fer una bona planificació de l’etapa post laboral.

Aquesta formació és una iniciativa pionera de la regidoria de Persones Grans de l’Ajuntament i es vol fer extensiva a les empreses. La seva posada en marxa coincideix en un moment en què l’anomenada generació del baby boom està arribant ja a la seva edat de jubilació i la ciutat ha d’estar preparada per capitalitzar el coneixement d’aquestes persones i acompanyar els seus interessos en aquesta nova etapa vital.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: JUBILACIÓ   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
ESPORTS
El Club Tir Precisió Manresa s'adjudica el Campionat de Catalunya BR-Aire
BÀSQUET
El BAXI Manresa obté a Bilbao una victòria de mèrit molt valuosa

FUTBOL
El Covisa Manresa guanya a Castelló (2-5) i certifica la permanència
LA FOTO DEL DIA
Jugant amb les ombres del Passeig Pere III
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
La closca d'un caragol
L'atletisme ven Manresa arreu
El Club Tir Precisió Manresa s'adjudica el Campionat de Catalunya BR-Aire
Revoltes de la terra sacseja el Bages i posa en escac ICL
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
Desdoblament de la C-55: comencem el camí per esmenar un dèficit històric al Bages


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]