Després de les últimes edicions, arribant a les 80 parades, l’organització, gestionada per l’AVV de la Ctra. Santpedor i el Pla comunitari del barri, ha decidit fer un pas enrere per tornar als orígens del projecte, posant el focus en els veïns i veïnes del barri i en la identitat pròpia del mercat. Segons les responsables, és important mantenir l’esperit inicial i complir amb l’objectiu pel qual es va lluitar tant, que era el de crear consciència de la importància de reutilitzar i de crear comunitat. Per aquest motiu, enguany s’ha limitat la participació a un màxim de 60 parades, una xifra que s’ha assolit amb rapidesa i que ha deixat una llista d’espera amb més de 20 persones interessades. Aquesta decisió respon a la voluntat de recuperar el caràcter comunitari i l’esperit inicial del UALAPOP, apostant per un mercat més proper, accessible i arrelat al territori. El UALAPOP no és només un mercat, sinó també un espai de trobada, de vida de barri i de promoció de la reutilització i el consum responsable. Com cada any, l’ambient serà animat, amb ganes de compartir i retrobar-se.