Dilluns 19 de maig de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Cicle Platea Jove torna al Teatre Conservatori amb ‘Breaking Beethoven’
Un muntatge fresc i divertit que combina danses urbanes amb música de Beethoven.
El Cicle Platea Jove torna al Teatre Conservatori amb ‘Breaking Beethoven’.

CULTURA / Redacció/Jordi Preñanosa  
09/05/2025 13:26
Manresa acollirà aquesta setmana la fase d'ascens a la categoria de bronze del bàsquet femení
Les obres vinculades a l'operació Guimerà inicien una nova fase al carrer Saclosa
Arnau Pujols, nou recordman absolut en 800 metres llisos
Suport al transport en els estudis postobligatoris
Torna al Teatre Conservatori la programació del cicle Platea Jove amb ‘Breaking Beethoven’ de la companyia de dansa basca Yügen. Un espectacle fresc i divertit, amb cinc intèrprets dalt de l’escenari, que combina danses urbanes, projeccions audiovisuals i música de Beethoven. A ‘Breaking Beethoven’ un grup de joves es reuneix en un parc urbà sota la mirada d’una estàtua de Beethoven. Fusionant la música clàssica de Beethoven amb el break dance i la dansa contemporània, la companyia basca proposa una al·legoria sobre el món en què vivim, que fusiona, gairebé sense adonar-nos, allò digital amb allò analògic, allò natural amb allò artificial, allò humà i la màquina. En aquesta nova realitat, cinc intèrprets ens fan còmplices d’aquesta simbiosi que viuen cada dia.

Les entrades per veure ‘Breaking Beethoven’ tenen un preu de 10€ (5€ per a menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal, a www.kursaal.cat o el mateix dia de la funció 1 hora abans a la taquilla del Teatre Conservatori.

Xarxa de col·laboradors i ambaixadors als centres de secundària

En la línia habitual, una xarxa de col·laboradors de Platea Jove s’encarrega de promocionar els espectacles del cicle als companys i companyes d’escoles i instituts de Manresa. Aquesta temporada n’hi ha una vintena de la majoria de centres de secundària de la ciutat i comarca, que es van reunir dilluns passat al Teatre Conservatori. El cicle Platea Jove és una iniciativa pionera amb 25 anys de trajectòria a partir de la qual va sortir la xarxa Butaka de teatre per a joves, que a hores d’ara agrupa una dotzena de ciutats de la província de Barcelona. A més a més, als centres de secundària hi ha també la figura dels ambaixadors, professorat de secundària als quals se’ls fa arribar informació del que passa al teatre per detectar-ne el seu interès pedagògic i proposar-ho als alumnes o d'altres docents.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PLATEA JOVE   CONSERVATORI   CULTURA 
També et pot interessar:
CULTURA
1.600 alumnes de cicle Mitjà i Superior de Primària interpretaran la cantata ‘Real’
CERTÀMENS
Es posen a la venda les entrades de set propostes de la 28a Fira Mediterrània
CULTURA
El musical ‘El fil invisible’, arriba aquest dissabte al Kursaal

CULTURA
‘L’imperatiu categòric’ de Victoria Szpunberg es podrà veure aquest diumenge al Kursaal
CULTURA
El projecte Fem Òpera del Servei Educatiu del Kursaal farà pujar a l’escenari més de 900 alumnes
CULTURA
Comença la mostra dels tallers finals de l’Aula d’Arts Escèniques del Kursaal
Arnau Pujols, nou recordman absolut en 800 metres llisos
Suport al transport en els estudis postobligatoris
Vistes llunyanes de Manresa des de l'entorn de Salelles
Soler es segona a Karlovy Vary
El BAXI Manresa resisteix i posa contra les cordes el Real Madrid
La Fira ViBa reivindica la cultura del vi de la DO Pla Bages en la seva 8a edició
Les obres vinculades a l'operació Guimerà inicien una nova fase al carrer Saclosa
Manresa acollirà aquesta setmana la fase d'ascens a la categoria de bronze del bàsquet femení


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]