Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El sector tecnològic de la comarca es prepara per treure pit al TecnoBages
L’espai dedicat a la tecnologia i la innovació, que se celebra en el marc de l’ExpoBages, programa activitats enfocades al sector professional i empresarial del 20 al 23 de maig, i d’un caire més lúdic del 23 al 25 de maig, a l’avinguda Universitària.
El sector tecnològic de la comarca es prepara per treure pit al TecnoBages. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez  
15/05/2025 15:34
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
L’espai dedicat a la tecnologia i la innovació dins de la fira ExpoBages, el TecnoBages, tornarà a posar de manifest el talent tecnològic de la comarca amb un programa que, del 20 al 23 de maig, oferirà visites, jornades, xerrades i tallers enfocades al sector professional i empresarial, i del 23 al 25 de maig activitats que tindran un caire més lúdic i familiar, ja dins el recinte de l’ExpoBages, que enguany s’ha traslladat a l’avinguda Universitària per les obres que s’estan fent al carrer Guimerà.

Dins de les activitats d’entre setmana, destaca la Jornada innoBages, organitzada pel Consell Comarcal del Bages. Sota el títol ‘Impuls de l’R+D+I al Bages’, oferirà taules rodones i un espai de networking que permetrà proporcionar eines a empreses, estudiants, agents de recerca i de l’administració pública per incorporar l’R+D+I en els seus processos. També la visita a Eurecat i a la nova Cínica Odontològica d’UManresa, així com les xerrades i activitats relacionades amb la Intel·ligència Artificial que es portaran a terme a la UPC Manresa i a la UManresa.

A partir del divendres 23 de maig i durant tot el cap de setmana, el TecnoBages ha preparat activitats lúdiques relacionades amb el món tecnològic. Des de realitat virtual fins a escape rooms, videojocs o espectacles, com el que oferirà el popular divulgador científic Dani Jiménez al Pati de l’Escorxador, amb el títol ‘Des d’Arquimedes fins a Einstein’.

El TecnoBages és una iniciativa de l’Ajuntament de Manresa, la Fundació Turisme i Fires de Manresa i ProManresa, amb el suport de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, Connecta, Kids and Us, Vera i amb la col·laboració de la Cambra de Comerç de Manresa, PIMEC Catalunya Central, UPC, UManresa, TICBages, el Consell Comarcal del Bages, Eurecat, la Fundació Lacetània, la Fundació i2CAT i la Biblioteca del Casino de Manresa.

Tot el programa està disponible a la web de Fira de Manresa, des d’on es poden fer les inscripcions.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: EXPOBAGES 2025   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
MANRESA
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
NATACIÓ
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu

ACTUALITAT
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
ACTUALITAT
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
MANRESA
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
El nou Pacte Nacional per a la Indústria reforça la transformació industrial a la Catalunya Central
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]