Divendres 19 de desembre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El sector tecnològic de la comarca es prepara per treure pit al TecnoBages
L’espai dedicat a la tecnologia i la innovació, que se celebra en el marc de l’ExpoBages, programa activitats enfocades al sector professional i empresarial del 20 al 23 de maig, i d’un caire més lúdic del 23 al 25 de maig, a l’avinguda Universitària.
El sector tecnològic de la comarca es prepara per treure pit al TecnoBages. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez  
15/05/2025 15:34
La cursa popular Sant Silvestre Manresana escalfa motors per la seva 14a edició
L'Ajuntament de Manresa inicia treballs d'arranjament d'una quinzena de camins rurals
El Galliner celebra diumenge el 30è aniversari de l’entitat
Partit clau per al Covisa aquest dissabte al Pujolet
L’espai dedicat a la tecnologia i la innovació dins de la fira ExpoBages, el TecnoBages, tornarà a posar de manifest el talent tecnològic de la comarca amb un programa que, del 20 al 23 de maig, oferirà visites, jornades, xerrades i tallers enfocades al sector professional i empresarial, i del 23 al 25 de maig activitats que tindran un caire més lúdic i familiar, ja dins el recinte de l’ExpoBages, que enguany s’ha traslladat a l’avinguda Universitària per les obres que s’estan fent al carrer Guimerà.

Dins de les activitats d’entre setmana, destaca la Jornada innoBages, organitzada pel Consell Comarcal del Bages. Sota el títol ‘Impuls de l’R+D+I al Bages’, oferirà taules rodones i un espai de networking que permetrà proporcionar eines a empreses, estudiants, agents de recerca i de l’administració pública per incorporar l’R+D+I en els seus processos. També la visita a Eurecat i a la nova Cínica Odontològica d’UManresa, així com les xerrades i activitats relacionades amb la Intel·ligència Artificial que es portaran a terme a la UPC Manresa i a la UManresa.

A partir del divendres 23 de maig i durant tot el cap de setmana, el TecnoBages ha preparat activitats lúdiques relacionades amb el món tecnològic. Des de realitat virtual fins a escape rooms, videojocs o espectacles, com el que oferirà el popular divulgador científic Dani Jiménez al Pati de l’Escorxador, amb el títol ‘Des d’Arquimedes fins a Einstein’.

El TecnoBages és una iniciativa de l’Ajuntament de Manresa, la Fundació Turisme i Fires de Manresa i ProManresa, amb el suport de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, Connecta, Kids and Us, Vera i amb la col·laboració de la Cambra de Comerç de Manresa, PIMEC Catalunya Central, UPC, UManresa, TICBages, el Consell Comarcal del Bages, Eurecat, la Fundació Lacetània, la Fundació i2CAT i la Biblioteca del Casino de Manresa.

Tot el programa està disponible a la web de Fira de Manresa, des d’on es poden fer les inscripcions.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: EXPOBAGES 2025   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
La cursa popular Sant Silvestre Manresana escalfa motors per la seva 14a edició
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa inicia treballs d'arranjament d'una quinzena de camins rurals
MANRESA
Manresa viurà una Cavalcada de Reis amb 265 participants i carrosses renovades

BÀSQUET
El BAXI Manresa es refà i guanya a la pista de l'Slask Wroclaw
MANRESA
Manresa publica les dades que reafirmen la força industrial i la vitalitat econòmica de la comarca
MANRESA
L'activista cultural Joan Morros Torné ha rebut la Medalla de la Ciutat al Mèrit Cultural
L'edifici de Cal Ton Bató es posa a punt per acollir famílies joves
La cursa popular Sant Silvestre Manresana escalfa motors per la seva 14a edició
L'Ajuntament de Manresa inicia treballs d'arranjament d'una quinzena de camins rurals
Castellbell i el Vilar iniciarà al gener la redacció del Pla Especial del Catàleg de masies
Últimes entrades per veure Manu Guix i Elena Gadel pel Concert de Nadal solidari d’AMPANS
Volei, Futbol i Hoquei en directe aquest cap de setmana a Esport Central
Sallent aprova el pressupost de 2026 amb un nou focus en les inversions
El Galliner celebra diumenge el 30è aniversari de l’entitat


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]