Divendres 13 de juny de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament treu a licitació l'explotació dels quioscos del Quimet, del Mig i de Canaletes del passeig
L’Ajuntament treu a concurs l’explotació dels tres quioscos de begudes per un període de cinc anys i un cànon mínim anual de 9.000 euros per a cadascun d’ells, que suposa una rebaixa de 6.000 euros respecte al concurs anterior que va quedar desert.
L'Ajuntament treu a licitació l'explotació dels quioscos del Quimet, del Mig i de Canaletes del passeig. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez  
20/05/2025 12:38
Manresa commemora el Dia Mundial de les Persones Refugiades amb art, diàleg i reflexió
Esport Central ofereix en directe tots els partits de la promoció d'ascens d'aquest cap de setmana
El carrer Guimerà comença a canviar d'imatge amb les obres
Althaia dona la benvinguda a una nova promoció de residents
L’Ajuntament de Manresa ha tret a concurs públic l’explotació dels tres quioscos de begudes situats al primer tram del passeig de Pere III, que són el del Quimet, el del Mig i el de Canaletes. Les empreses i persones interessades en la seva gestió ja poden presentar les propostes. Tots els detalls dels plecs de c làusules i condicions es poden consultar en aquest enllaç.

Per a cadascun dels tres quioscos s’ha convocat un concurs diferent, encara que les condicions són idèntiques per a tots tres: el període de la concessió és per un termini màxim de cinc anys i el cànon anual mínim que cal satisfer a l’Ajuntament és de 9.000 euros. Aquesta xifra suposa una important rebaixa de 6.000 euros respecte als anteriors concursos per als quioscos del Mig i de Canaletes, que van quedar deserts. L’objectiu principal de la rebaixa és trobar persones o empreses interessades en la gestió d’aquests espais i poder-ne garantir l’activitat.

Per a cadascun dels tres quioscos es preveu un espai de terrassa de 180 m2 i una capacitat màxima per a 256 persones. En els tres casos es preveu que els quioscos puguin obrir al llarg de tot l’any mentre duri la concessió. A més, la previsió és que ja puguin estar operatius durant aquesta campanya d’estiu. El termini per presentar les propostes per als quioscos de Canaletes i del Mig estarà obert fins al 4 de juny, mentre que els interessats en la gestió del Quiosc del Quimet tenen temps fins al 16 de juny per presentar la seva oferta. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: QUIOSCOS PASSEIG   MANRESA 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
La Cambra de Comerç de Manresa ajuda onze empreses catalanes a obrir mercat al Japó i Corea
MANRESA
L'Espai7 del Casino mostra els treballs fets a les aules i tallers de persones gran durant aquest curs
MANRESA
Afectacions de mobilitat per la Trobada de Diables de Manresa, dissabte a la nit

LA FOTO DEL DIA
L'alcalde Marc Aloy celebra els cinc anys d'alcaldia
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa posa en marxa l'Oficina de Drets Socials
MÚSICA
Nou concert-espectacle de l'Orfeó Manresà
L'alcalde Marc Aloy celebra els cinc anys d'alcaldia
El carrer Guimerà comença a canviar d'imatge amb les obres
UManresa reuneix prop de 100 persones en la segona jornada internacional de debriefing clínic
El conegut divulgador científic David Bueno ofereix dues xerrades a Súria
Tota l’oposició de Súria impulsa un projecte per renovar i cobrir la pista municipal del barri de Salipota
Els vins de la DO Pla de Bages, presents als Premis Nacionals de Gastronomia al Món Sant Benet
Fundació Mémora presenta la guia de bones pràctiques "Pacificar el final de la vida"
Afectacions de mobilitat per la Trobada de Diables de Manresa, dissabte a la nit


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]