Dimecres 03 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Campionat de Catalunya de Clubs màsters
A l'Estadi Natalia Rodriguez de Tarragona s'ha disputat , sota un sol acaparador que ha acompanyat tota la matinal, el Campionat de Catalunya de Clubs màsters, en el que s'han reunit les millors dotze formacions catalanes masculines i les vuit millors femenines.
Campionat de Catalunya de Clubs màsters.

Redacció/Sergi Vàzquez  
26/05/2025 21:43
Jordi Selga fa la donació a l'Ajuntament de Manresa d'una porta modernista d'alt valor històric
La Plana de l'Om acollirà la V Jornada per a la Prevenció dels Maltractaments a les Persones Grans
El femení del CN Manresa va tancar la temporada amb un meritori cinquè lloc
Jacob Petrus, en una jornada sobre les empreses davant la crisi climàtica
L'Avinent Manresa ha pujat al podi en ambdues categories, sent l'unic equip català que ha repetit presència. En categoria masculina, s'han proclamat subcampions de Catalunya , i en la femenina han pujat al tercer esglaó com a bronze català. 
Les millors actuacions manresanes, en categoria masculina han estat les quatre victòries  a càrrec dels migfondistes SERGI MARTINEZ en 800 metres llisos amb 2'05"63 i SERGIO CABELLO en els 1500 metres llisos amb 4'37"36, del fondista SANCHO AYALA en els 3000 metres llisos imposant-se amb autoritat amb 9'34"74, i del llançador JOAQUIM FALCÓ en Jabalina amb un millor intent de 30,99 metres.

Excelents segones posicions a càrrec del saltador SALVADOR AMELLA en Altura saltant 1,66 metres, i del quartet de relleus 4x400 metres amb 4'04"68. Valuoses terceres posicions de JORDI LLADÓ en Pertiga saltant 3,52 metres, de SALVADOR AMELLA en Triple amb 10,48 metres, del velocista AMADEU PINTÓ en els 200 metres llisos amb 27"04. En categoria femenina, excelent actuació de la velocista SILVIA CORTÉS que s'ha imposat per partida doble, en els 100 metres llisos (15"12) i en els 200 metres llisos (31"18). Triomf de la saltadora ALICIA HERNANDEZ en Llargada amb un millor salt de 4,00 metres. Importants segones posicionsa càrrec de MANELA MARTINEZ en els 800 metres llisos amb 3'16"16,  de la velocista ARIADNA AIVAR en els 400 metres llisos amb 1'02"66, i del quartet de relleus 4x100 metres amb 58"19. Tanmateix, treballada tercera posició de CARME BES en Jabalina llançant 21,19 metres. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CAM   ESPORTS   ATLETISME 
També et pot interessar:
FUTBOL
Eudald Ripollès nou jugador del Covisa Manresa
ATLETISME
Manel Deli es 2on a l'Wexford Festival of Running
ATLETISME
Bronze català per les màsters de l'Avinent

ATLETISME
Pluja de rècords i medalles de l'Avinent Manresa en el català sub16
FUTBOL
Sergi Trullàs renova fins al 2027 com a entrenador
FUTBOL
Aquestes vacances, futbol i diversió al Campus d’Estiu del CE Manresa
El mur del Casino l'han refet de nou
Eudald Ripollès nou jugador del Covisa Manresa
La primera edició del Festival Festeig al Passeig Jazz Band acaba amb una matinal de concerts
El Documental del Mes torna aquest dijous a la Plana de l’Om
L’equip “Teatrerus” guanya la Lliga de Debat Sènior organitzada per UManresa
Setmana del medi ambient amb activitats per a tots els gustos
Alerta INUNCAT per pluges intenses dijous a la tarda a gran part de Catalunya, al nord-est
Solsona convoca la ciutadania per escollir les propostes finalistes dels pressupostos participatius


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]